本帖最後由 04423 於 2023-7-17 11:49 編輯
感覺被聯通玩了… 真的想取消電話,轉另一個服務供應商
04423 發表於 2023-7-17 10:37


終於轉到了....我由頭到尾講一次個過程
星期6 早上: 我辦理電話卡,忘了是$33 / $39的電話費,存入$300全用於電話費,不用開卡費。我即時用10010線上客服申請更改為8元套餐。然後臨返回香港時再到客服表示催促加急處理我的更改套餐申請。

星期日
全日都沒有收過客服的來電,電話一直開著並有漫遊,但卻收到這個信息
Screenshot_2023-07-17-11-26-23-352_com.android.mms.jpg

當一下子嬲到震,即時上10010線上客服投訴投訴。

今日(星期一)
早上客服終於打電話來,告知我個套餐是7月辦理,不能即月申請改做8元套餐,甚至連我要求現在申請 8月生效都話唔得,要我8月申請 9月生效。我即時火都黎呀,同個客服講你冇權唔俾我轉套餐,強行要我用貴套餐多一個月,我要去工信部投訴你,點知佢掛我線。之後我就再去10010線上客服講返你地掛我線 & 要去工信部投訴,再打+8618618610010又講同一番說話。
隔10分鐘左右,終於再打電話來,今次就順利更改到8元套餐。
IMG_1385.PNG

唔知係唔係好多香港人都即時改8元套餐,個客服要搞埋D小動作唔俾你轉,我真心建議遇到呢D唔好心軟,用工信部微信小程序投訴

TOP

終於轉到了....我由頭到尾講一次個過程
星期6 早上: 我辦理電話卡,忘了是$33 / $39的電話費,存入$300全 ...
04423 發表於 2023-7-17 03:47


小事兒
投訴有損和諧

TOP

小事兒
投訴有損和諧
42mbps 發表於 2023-7-17 21:12


明明可以做到既野, 聯通係要搞小動作唔俾你做, 一定要投訴

TOP

明明可以做到既野, 聯通係要搞小動作唔俾你做, 一定要投訴
04423 發表於 2023-7-17 21:18


當年移動轉8蚊套餐我都打左三四次電話先搞到

TOP

我覺得客服覺得香港人好搞笑,33元一個月105GB唔要,轉8元才200mb,一下子就用完,沒有意思的。

TOP

我覺得客服覺得香港人好搞笑,33元一個月105GB唔要,轉8元才200mb,一下子就用完,沒有意思的。 ...
apliucard 發表於 2023-7-18 12:34


一個月上去一次都冇

TOP

我覺得客服覺得香港人好搞笑,33元一個月105GB唔要,轉8元才200mb,一下子就用完,沒有意思的。
apliucard 發表於 2023-7-18 12:34
如果不是短暫到內地旅遊呢?其實應該恢復推出不用扣月費、送來電顯示、號碼有效期的儲值咭,方便短暫到內地旅遊的遊客作簡單通訊。

TOP

我覺得客服覺得香港人好搞笑,33元一個月105GB唔要,轉8元才200mb,一下子就用完,沒有意思的。 ...
apliucard 發表於 2023-7-18 12:34


你以為大陸人沒有養號?!怎會不知原因。
停機保號就是中國先有 ,香港沒有這操作呢!

TOP

我覺得客服覺得香港人好搞笑,33元一個月105GB唔要,轉8元才200mb,一下子就用完,沒有意思的。 ...
apliucard 發表於 2023-7-18 12:34


我依家18元1gb
考慮遲d都轉8元200mb算
訊號差到無朋友 真係廢

TOP

如果不是短暫到內地旅遊呢?其實應該恢復推出不用扣月費、送來電顯示、號碼有效期的儲值咭,方便短暫到內地 ...
octopusman 發表於 2023-7-18 19:57

香港呢個旅遊城市有無你講嘅plan?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP