回覆 840# citibatter


    謝謝,

TOP

回復 Timkkk

銅鑼灣有貨喎,我啱啱先做完兩張。

via HKEPC Reader for Android
citibatter 發表於 2016-10-30 19:07


銅鑼灣有MNP紅卡?

TOP

回覆 838# citibatter


    今日有開???

TOP

我貪佢充20元半年。全城無敵賈

TOP

其實紅同綠有咩分別
以養號碼計

TOP

回復 842 #rp6

要問先有。

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 843 #kcso1

我點知佢今日有冇開?你自己打去問!

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 845# pauly2k2003


    如果只養號碼就無分別。但如果你要玩埋轉錢就有分別:紅卡轉紅卡,綠卡轉綠卡。紅,綠卡不能互轉

TOP

沙田今朝有一張mnp紅卡, 即刻要左.

TOP

回覆  pauly2k2003


    如果只養號碼就無分別。但如果你要玩埋轉錢就有分別:紅卡轉紅卡,綠卡轉綠卡。 ...
sperm 發表於 2016-10-31 10:08

咁做乜大家都要紅卡?


via HKEPC Reader for Android

TOP