回覆 839# chrisbaby


咩卡先

TOP

回覆 1# 167pk

請問師兄用A7,張毛卡係咪自己剪做nano而非原生?會否因厚度有不同而彈返出嚟有困難?

TOP

本帖最後由 spriggan 於 2015-4-18 23:06 編輯
回覆  spriggan


    你張卡好似有d問題
有無在大陸用過??
定位卡本來就放在GPS或電子狗內用.
每年限用1 ...
suiyan 發表於 2015-4-18 22:19


Screenshot_2015-04-18-22-51-47--picsay.png
有效期是指哪裡?
我見167 ching張卡同我一樣係“間斷定位運用卡”, 所以呢層真係要問下167 ching啦
thx

TOP

[結束時間 ]  
你係無. 即係無限期.

TOP

有有效期是指哪裡?
thx
spriggan 發表於 2015-4-18 23:00



    有有效期先驚

TOP

有無人知福建人嗰張東莞毛卡個預設密碼係咩?thx
bassfranky 發表於 2015-4-18 17:34



    可以問賣家/重設密碼

TOP

回覆 846# forumdata


    已經用重設密碼搞掂,謝謝

TOP

回覆 846# forumdata


    有卡在手. 不用問.
只需要自己重設, 收sms就可以.

TOP

師兄,你係咪買左$18 $6面值個張毛卡?

TOP

本帖最後由 suiyan 於 2015-4-18 23:52 編輯

收到聯通回email
流量计费争议

尊敬的用户,您使用小流量卡是按照0.1元/M收费,不区分省内和省外。按次收费,不足1M按照1M收费。我司正常计费,谢谢

TOP