misaki83 當前離線
中級會員
按這個免費升4G? forumdata 發表於 2015-4-17 22:50
TOP
forumdata 當前離線
Send SMS 去 10010 KT4G misaki83 發表於 2015-4-17 22:53
香港send 呢個SMS要收$嗎?... from the web: 据最新消息,广东联通可能已经帮3G用户自动升级到4G, ... forumdata 發表於 2015-4-17 23:03
kongisp 當前離線
進階會員
新卡到手! ...得CNY0.5 BAL 開卡日 呢D流量包好似買不到 forumdata 發表於 17/4/2015 10:21 PM
jacky0101 當前離線
Banned
hkcwnet 當前離線
一事無成
zakumark 當前離線
平凡人
fatfish 當前離線
你呢張幾錢買入? kongisp 發表於 2015-4-17 23:47
是否send 去 ,+8610010,如果在香港境內? hkcwnet 發表於 2015-4-17 23:51