香蜜 當前離線
鳳凰花開兩季
中級會員
今次本來諗住IMC帶號轉去HK MOBI, 申請好曬帶號, 帶號時間過了就來2日, 就係帶唔到號. IMC舊卡過曬期手機 ... landfi 發表於 2026-6-21 22:59
TOP
semson 當前離線
元老會
Dijeridu 當前離線
D伯
進階會員
我遲啲都要做mnp 聽你咁講真係好混亂,有啲擔心 via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ... 香蜜 發表於 2026-6-22 08:03
landfi 當前離線