今次本來諗住IMC帶號轉去HK MOBI, 申請好曬帶號, 帶號時間過了就來2日, 就係帶唔到號.

IMC舊卡過曬期手機 ...
landfi 發表於 2026-6-21 22:59

我遲啲都要做mnp
聽你咁講真係好混亂,有啲擔心

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

有冇師兄用黎做wifi hotspot? 我發現佢mtu 限了約1470左右,desktop 連線用有啲時上唔到網

TOP

我遲啲都要做mnp
聽你咁講真係好混亂,有啲擔心  

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
香蜜 發表於 2026-6-22 08:03



    預多些時間比舊咭或服務比較安全 !

TOP

本帖最後由 landfi 於 2026-6-22 18:01 編輯

回覆 8061# 香蜜
剛剛已試到IMC號碼成功帶到HK MOBI了

TOP