jkwoo 當前離線
中級會員
未知, 7月中會去一轉申請國內number, 希望仲有$8 plan chriswong17 發表於 2023-6-28 16:12
TOP
ecorange 當前離線
進階會員
eddy 當前離線
我上星期去開卡時職員話只有$18plan 要3個月後先可以轉$8 當日我回香港即時搵客服轉$8 已成功 via HKEPC ... ecorange 發表於 2023-6-28 18:14
$18 plan 都唔易搵到地方肯開俾你 via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) eddy 發表於 2023-6-29 19:21
我最初在壹方城附近果間問 佢最平只有$58/月,仲要簽三年約 後來去返呢度ching介紹的門市先開到$18 via ... ecorange 發表於 2023-6-30 07:43
tol4kzk 當前離線
其實月尾開…. 由於續日計….. 開58/68/98同$18 都唔差得幾多 via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ... eddy 發表於 2023-6-30 08:26
monkicni 當前離線
其實月尾開…. 由於續日計….. 開58/68/98同$18 都唔差得幾多 via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ... eddy 發表於 30/6/2023 08:26
簽3年?差唔多? via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1) tol4kzk 發表於 2023-6-30 08:45
siuzyu 當前離線
初級會員
dixon323232 當前離線