熱心市民舉報,其實市民唔需要知道有咩法例,只係需要知道係有犯法懷疑,搜查&檢控責任不在你

TOP

想釐清有冇法例監管? 如果有法例監管嘅  就係變成刑事, 唔係民事, 可以向有關當局正式投訴   落char ...
FT907 發表於 2025-4-8 14:52


香港向來不重視對消費者的權益, 係無金錢損失情況下, 之前都講咗, 係應該唔會有法例去監管.
標錯價而取消訂單, 係香港都發生過好幾次大單的, 唔見得有政府人員出黎講咁係違法, 亦唔見有報導話有關公司被提告. 所以有理由相信係無相關法例保障的.

當然, 你有興趣, 咪搵個律師去問吓囉.... 既然你都話為啖氣乜都得... 問完記得返黎同大講解一下

TOP

執到支好籌, 審佳寧集團, 好似審咗幾年, 咪幾年唔使返工

佳寧集團詐騙案是香港一起轟動一 ...
FT907 發表於 2025-4-8 14:50


當然執到支好籌
抽唔中陪審員(當日stand-by三分之一)連車馬費都無
我單case只係毒品無血腥,又快打完,朝十晚四,其中兩日仲要早放

TOP

本帖最後由 FT907 於 2025-4-8 15:37 編輯
香港向來不重視對消費者的權益, 係無金錢損失情況下, 之前都講咗, 係應該唔會有法例去監管.
標錯價而取消 ...
IanW 發表於 2025-4-8 15:03



    想知道點解超級市場標錯價, 又點解會咁順攤用返標價 賣畀市民呢?
既然冇咁嘅法例監管   佢大可以堅持唔賣㗎喎    但好似又未試過會咁?     咁係乜嘢理由呢?
定係真係想息事寧人?

TOP

本帖最後由 IanW 於 2025-4-8 15:46 編輯
想知道點解超級市場標錯價, 又點解會咁順攤用返標價 賣畀市民呢?
既然冇咁嘅法例監管   佢大可以堅 ...
FT907 發表於 2025-4-8 15:36


蝕價賺商譽, 咁顯淺的道理, 有乜咁神奇咁難明呢?

而且超級市場標錯價, 同樓主買服務唔同, 拿住貨走到埋去俾錢, 就真係買咗, 咁好難收返黎唔賣吧?

TOP

網店cut單退錢就好正常
我呢個月都俾某tvmall cut單退錢

但門市就其實經理有一定權力
平時現金收多收少左
貨多左少左甚至被偷左
貨損壞減價& write off
佢都有權處理
所以超市門市會唔會堅持唔以錯價賣俾你,應該經理嘅問題

TOP

蝕價賺商譽, 咁顯淺的道理, 有乜咁神奇咁難明呢?

而且超級市場標錯價, 同樓主買服務唔同, 拿住貨走到埋 ...
IanW 發表於 2025-4-8 15:41



   因為頭先有人揸住一個概念  話未畀錢就未構成交易,   (所以個界線就係計   畀咗錢未?  )
一日未畀錢   就一日可以推翻 個承諾   唔構成一個合法買賣,合法交易.
所以我先攞超級市場呢樣嘢嚟講啫    因為未試過佢標錯價 (或者做特價之後  唔記得收返個牌) 而佢唔肯賣囉.

TOP

我反而覺得既然俾左錢,合約應該係成立的
聯通我無研究過,但好多網店,合約上都有終止or取消合約條款

例如某tvmall
3.6. 我們保留權利可全權酌情就任何理由不接納或取消訂單,包括但不限於:
3.6.1 閣下所訂購的貨物並無足夠的存貨;
3.6.2 未能就閣下的地區安排送貨;或
3.6.3 閣下所訂購的一件或多件商品所標示的價格因人為或電腦錯誤或供應商所提供的定價資料錯誤而出錯。
3.7. 如我們取消閣下的訂單,我們將以電郵方式通知閣下,並將盡快但無論如何於閣下訂單起計三十(30)日內於閣下的戶口存入我們於閣下的信用卡所扣減的任何金額。閣下接納我們毋須就閣下的不滿而作出任何賠償。

TOP

因為頭先有人揸住一個概念  話未畀錢就未構成交易,   (所以個界線就係計   畀咗錢未?  )
一日未畀錢 ...
FT907 發表於 2025-4-8 15:58


我唔知你上面所講的「有人」是誰, 具體講過乜.
其實重點係是否「完成交易」, 而唔係俾咗錢未....

超級市場, 係拿住件貨去俾錢, 咁係俾錢果一刻, 的確係已經完成交易.
所以佢標減咗的特價, 但收你咗原價的話, 係理應可以告佢... 咁就大概係商品說明條例吧.
倒轉的話, 超級市場又唔會咁鬼戇居, 為咗少數目同客嘈而唔賣.

網購, 俾咗錢都未完全完成交易.... 一般網購, 佢未發貨前大都(當然不是全部)可以取消啦.
點解係大都而唔係全部, 又返返去「香港向來不重視對消費者的權益....」

而樓主哩件事, 係買緊服務, 唔係一件貨物, 個概念就更加唔同.
而哩個服務更係需要簽份協議/合約先可會開始.

TOP

我唔知你上面所講的「有人」是誰, 具體講過乜.
其實重點係是否「完成交易」, 而唔係俾咗錢未....

超級 ...
IanW 發表於 2025-4-8 16:26



    所以呢啲野    真係要搵律師先至可以釐清....
(P.S. 其實我試過幾次  係超級市場   當佢嘟咗件貨   發現價錢唔同  我未畀錢㗎   我出聲話條數唔啱,  所以其實應該都係未構成交易  , 法理上  未畀錢 就未構成交易  佢可以唔賣畀我 但係最後   佢都賣畀我)

TOP