登出了无优行,想再登入,但收唔到驗證碼,是否因為无优行代接了短訊?仲有冇其他辦法登入?

TOP

本帖最後由 NeTZoO 於 2025-1-3 23:29 編輯
登出了无优行,想再登入,但收唔到驗證碼,是否因為无优行代接了短訊?仲有冇其他辦法登入? ...
lasally 發表於 2025-1-3 22:59


上一次大陸托管功能就會取消
另外無憂行logout左,好似可以用密碼登入

TOP

最近廣州南嘅服務廳喺邊?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

香港接網會收漫遊費,咁等我上大陸時先解除。不過我開通時只係用短訊驗證碼,所以冇密碼,攞返密碼又要用驗證碼,死循環

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 73# rickywk

我的小明上廣州遊記續篇
https://www.hkepc.com/forum/view ... ;page=6#pid42405599

TOP

回覆  rickywk

我的小明上廣州遊記續篇
yauwan 發表於 2025-1-4 12:18



要指明果間,即係真官方營業廳?

TOP

要指明果間,即係真官方營業廳?
rickywk 發表於 2025-1-4 14:32


香港插咗卡都收唔到驗證碼

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP