移動都會load空氣,不過冇cls嚴重,同埋室內接收始終爭啲。
holdhearted 發表於 2023-5-4 00:06

中移動室內好多時訊號滿晒,但上唔到網

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

中移動室內好多時訊號滿晒,但上唔到網

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0) ...
feddie 發表於 2023-5-4 09:00


This is especially true ... in HK island !!

TOP

中移動室內好多時訊號滿晒,但上唔到網

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0) ...
feddie 發表於 2023-5-4 09:00 AM

呢個話題,之前已經同其他師兄討論過,中國移動真係好特別,佢網絡接收滿格,不論在室內還是大街上都可以上唔到網,完全唔明白是什麼原因。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

移動都會load空氣,不過冇cls嚴重,同埋室內接收始終爭啲。
holdhearted 發表於 2023-5-4 00:06

室內既話,CSL 接收係比較好既
其實個個台都會load空氣,今日先同個人去荔枝角食, 佢用小氣通都一樣會load空氣

TOP

訊號滿晒咁好,我同事係office一格都收吾到,要落街先打到電話

中移動室內好多時訊號滿晒,但上唔到網

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0) ...
feddie 發表於 2023-5-4 09:00

TOP

咁我用開smt就真係無乜遇過,一換張cls就經常load空氣

室內既話,CSL 接收係比較好既
其實個個台都會load空氣,今日先同個人去荔枝角食, 佢用小氣通都一樣會load空 ...
beeyeehan 發表於 2023-5-4 22:24

TOP

訊號滿晒咁好,我同事係office一格都收吾到,要落街先打到電話
holdhearted 發表於 2023-5-4 14:44

無vowifi咩

TOP

吾係間間公司會放wifi俾同事用

無vowifi咩
Tom_jerry 發表於 2023-5-4 23:00

TOP

室內既話,CSL 接收係比較好既
其實個個台都會load空氣,今日先同個人去荔枝角食, 佢用小氣通都一樣會load空 ...
beeyeehan 發表於 2023-5-4 22:24


係4小龍先明顯,好似入左結界咁。

TOP

係4小龍先明顯,好似入左結界咁。
worldcat 發表於 2023-5-5 06:59



四小龍CSL 係收到好多格的,不過真係撈空氣的。
3HK 地頭,用3 好暢順。

TOP