呢層真係唔清楚
佢張smt prepaid卡, 插佢nokia 2g機, 去到荃灣打電話非常正常(故此可以排除係機 ...
SYW 發表於 2021-9-27 22:06 
唯一解釋似乎係張CMHK卡被禁止使用2G. (因為張卡係由2G卡upgrade過來)
尋日搭過海巴士既時候,
就將部有激卡既手機鎖死2G望下,
發覺佢跟某其他台一樣, 只使用了3條頻道(101,124及662)
又發覺,在非常多既位置,相鄰但不同既cell ID都使用了同一頻道,
引致同頻干擾,這些位置訊號滿爆但又話冇網絡.
又要維持2G,又只比小量資源(3條頻道),又唔理干擾問題,
就想起某電訊商以"劣"字大造廣告嘲諷對手,
今天這"劣"似乎可以回敬這電訊商的2G網絡. |