本帖最後由 SYW 於 2021-9-29 04:38 編輯
咩年代啊, Nokia D 功能機3舊水有找都支持4G啦
louisfly 發表於 2021-9-28 23:53

買 Nokia 新出,只可以打出打入果啲 非 smartphone 嘅 3G/4G 機嘛
呢年出左好幾部 ...
QAFHK 發表於 2021-9-27 23:29




佢用Nokia 230 rm-1172, 舊年先買      
望過spec又真係唔見有support 3G/4G
多數比店員昆左居多

TOP

本帖最後由 shukuist 於 2021-9-29 07:58 編輯

即係今日到期,聽日(30號)就有新1800Mhz安排

TOP

剛才用MOTOROLA T191+ SOSIM,收到3HK的2G信號,網絡設1800才有網

另外,設收900只有數碼通有網,1800有3 CSL CMHK

TOP

呢層真係唔清楚

佢張smt prepaid卡, 插佢nokia 2g機, 去到荃灣打電話非常正常(故此可以排除係機 ...
SYW 發表於 2021-9-27 22:06


唯一解釋似乎係張CMHK卡被禁止使用2G. (因為張卡係由2G卡upgrade過來)

尋日搭過海巴士既時候,
就將部有激卡既手機鎖死2G望下,
發覺佢跟某其他台一樣, 只使用了3條頻道(101,124及662)
又發覺,在非常多既位置,相鄰但不同既cell ID都使用了同一頻道,
引致同頻干擾,這些位置訊號滿爆但又話冇網絡.

又要維持2G,又只比小量資源(3條頻道),又唔理干擾問題,
就想起某電訊商以"劣"字大造廣告嘲諷對手,
今天這"劣"似乎可以回敬這電訊商的2G網絡.

TOP

唯一解釋似乎係張CMHK卡被禁止使用2G. (因為張卡係由2G卡upgrade過來)

尋日搭過海巴士既時候,
就將部有 ...
PN420 發表於 2021-9-29 10:12



    家里2張CMHK儲值卡(由2G 升級4G卡)用2G機無問題,地點:天水圍

TOP

我有2G GPS手錶用"簡單飛"仲有收到信號

TOP

剛才再用motorola t191手動一次

設置900,有數碼通 CSL
設置1800,有和記 CMHK

CSL將個2G搬曬去900

TOP

剛才再用motorola t191手動一次

設置900,有數碼通 CSL
設置1800,有和記 CMHK

CSL將個2G搬曬去900 ...
apliucard 發表於 2021-9-29 11:54


thank you

TOP

回覆 77# apliucard


因為9月30日1800大執位?

TOP

回覆  apliucard


因為9月30日1800大執位?
留白兄 發表於 2021-9-29 13:58

應該系
20年前手提電話可以設置只有900或者1800可以睇到

一陣出去買張數碼通儲值卡再測試一下個2G

TOP