philip7 當前離線
初級會員
TOP
edwardlee 當前離線
進階會員
回覆 edwardlee 那裡是祖國,不是香港。 philip7 發表於 2018-4-10 09:33
回覆 edwardlee 只講Sim卡,不說政治,請亮! philip7 發表於 2018-4-10 10:30
wahwah 當前離線
真係頂你唔順
k20031102 當前離線
中級會員
準備上去出卡, 好彩有睇到呢個帖, 原來都冇注意到有 號碼重用 呢個問題, 爬哂文, 如果主要都係用黎開銀 ... wahwah 發表於 2018-4-10 20:07
hangyodonsayuri 當前離線
mosin 當前離線
mf93d 當前離線
CharlesCag
今日上咗去福田聯通大廈營業廳問可唔可以改冧把,佢話冇得改,如果唔想用呢個冧把,只可「注销」再出過第個 ... hangyodonsayuri 發表於 2018-4-11 01:47
買晒 流量 睇4仔掛。 飛豬d 儲分先可以轉俾人。 下次大家開日租卡後,即時 reg 下 wechat . What ... mf93d 發表於 2018-4-11 07:46 AM