dotsuk 當前離線
中級會員
師兄你用邊兩部牌子nfc機互用oepay? 我唔得! via HKEPC Reader for Android bababa1hk 發表於 2016-6-7 22:32
TOP
soseewong 當前離線
如果我張7-Connect 仲未用完頭6個月個plan,換咗SIM咭個plan仲有冇效?因為我想將舊咭轉做nano ... sesame0929 發表於 2016-6-7 21:59
用Oepay轉錢入去,再轉錢出來。如轉入10元,轉出45元,變成-35元。 dotsuk 發表於 2016-6-7 22:04
剛試過新版卡一樣可以-35元。 dotsuk 發表於 2016-6-7 18:19
superman88 當前離線
進階會員
edenli 當前離線
用Oepay轉入轉出, 會查出登記者身份, 如使用轉出 -35 被查出, 會否被追究(不誠實使用電腦). ... superman88 發表於 2016-6-7 23:22
寧靜風 當前離線
gamezz 當前離線
我今日都買左,又有印花又有卡用,明日再買多2張先 寧靜風 發表於 2016-6-7 23:26