師兄你用邊兩部牌子nfc機互用oepay? 我唔得!

via HKEPC Reader for Android
bababa1hk 發表於 2016-6-7 22:32


    mate 7 插八達通sim,小米3安裝Oepay讀卡。小米3是我試了5部N F C手機。唯一一部可以間中讀到卡的手機。

TOP

如果我張7-Connect 仲未用完頭6個月個plan,換咗SIM咭個plan仲有冇效?因為我想將舊咭轉做nano ...
sesame0929 發表於 2016-6-7 21:59



    其實我都想搵張nano sim版

TOP

用Oepay轉錢入去,再轉錢出來。如轉入10元,轉出45元,變成-35元。
dotsuk 發表於 2016-6-7 22:04


0.1都得啦,我csl sim都係先過0.1再轉35.1出來

TOP

剛試過新版卡一樣可以-35元。
dotsuk 發表於 2016-6-7 18:19



    ching邊間買?

TOP

本帖最後由 superman88 於 2016-6-7 23:23 編輯
用Oepay轉錢入去,再轉錢出來。如轉入10元,轉出45元,變成-35元。
dotsuk 發表於 2016-6-7 22:04


用Oepay轉入轉出, 會查出登記者身份,
如使用轉出 -35 被查出, 會否被追究(不誠實使用電腦).

TOP

多謝樓主分享, 岩先用左200.4蚊買左2張7-CONNECT + 2包OREO + 1件餐具 + TAP&GO 20蚊回贈

提提大家要咁做就快了, 因為有卡賣既未必有餐具, 有餐具既未必有卡賣, TAP&GO就6月底完優惠, 印花就6月中完活動

TOP

用Oepay轉入轉出, 會查出登記者身份,
如使用轉出 -35 被查出, 會否被追究(不誠實使用電腦). ...
superman88 發表於 2016-6-7 23:22



    一言驚醒洛克人

TOP

我今日都買左,又有印花又有卡用,明日再買多2張先

TOP

回復 75 #superman88

點解不誠實?

via HKEPC Reader for Android

TOP

我今日都買左,又有印花又有卡用,明日再買多2張先
寧靜風 發表於 2016-6-7 23:26



    真係要快, 今次7仔玩野, 唔比人印花預訂, 換完即止, 到時變哂日本軍票, 好多人上FB鬧爆

TOP