cfpang 當前離線
中級會員
諸位東莞毛卡持有人,你們有沒有發覺那50元贈款(即凍結餘額),經過差不多兩星期,雖然沒有用過分毫,但現 ... apricot 發表於 2015-4-17 07:50
TOP
想問問,廣東以外,唔講電話,剩上網,冇限速, 應該買邊種毛卡, 13X,145 定係 186 ??? ... fatfish 發表於 2015-4-17 13:20
fatfish 當前離線
wukw 當前離線
進階會員
Vic.S 當前離線
kongisp 當前離線
449 樓條 link 落左架,我落單件貨派左去第二度比人簽收左,早上仲見到佢有三個好評,我懷疑係做假 今晚賣 ... 7喜 發表於 17/4/2015 01:13 PM
全國 21M ??? 21M 我都 ok, 因 Y拍有 13X, 145, 186 卡, 唔知點揀 fatfish 發表於 2015-4-17 14:28