諸位東莞毛卡持有人,你們有沒有發覺那50元贈款(即凍結餘額),經過差不多兩星期,雖然沒有用過分毫,但現 ...
apricot 發表於 2015-4-17 07:50


聯通每月回贈¥10,下月頭入帳,但會在上個月中己在凍結贈款中提走該筆贈款。贈款扺消通話費用,末用贈款下月歸零。

TOP

想問問,廣東以外,唔講電話,剩上網,冇限速, 應該買邊種毛卡, 13X,145 定係 186 ??? ...
fatfish 發表於 2015-4-17 13:20


廣東毛咪符合你口味囉。講唔講電話隨你,kt4g 上4G,仲想點

TOP

本帖最後由 fatfish 於 2015-4-17 14:14 編輯

但廣東(冇通話功能)毛卡 13X 係唔係全國冇很速嘅3G速度 ???
因多數係上海用.

TOP

我想揾......淨上網毛卡,全國冇很速3G..........應該買邊種卡 ???

TOP

咩為之“冇限速”?21M比起42M繫咪限左速?

TOP

本帖最後由 wukw 於 2015-4-17 14:24 編輯

唔需要通話買淅江 145 卡,起碼行 21M

TOP

全國 21M ???
21M 我都 ok, 因 Y拍有 13X, 145, 186 卡, 唔知點揀

TOP

回覆 777# fatfish

我有張新買返黎浙江145, 明天會去深圳, 睇下有時間試下速度~

TOP

449 樓條 link 落左架,我落單件貨派左去第二度比人簽收左,早上仲見到佢有三個好評,我懷疑係做假

今晚賣 ...
7喜 發表於 17/4/2015 01:13 PM


我用集運貌似正常..
2015-04-17_142432.jpg

TOP

本帖最後由 cfpang 於 2015-4-17 15:38 編輯
全國 21M ???
21M 我都 ok, 因 Y拍有 13X, 145, 186 卡, 唔知點揀
fatfish 發表於 2015-4-17 14:28



有冇溫書
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;page=1#pid33257929

TOP