用generator gen 左個id做登記,入完唔記得SAVE,想問ACTIVATE張咭時駛唔駛用個ID?

TOP

用generator gen 左個id做登記,入完唔記得SAVE,想問ACTIVATE張咭時駛唔駛用個ID?
simao3 發表於 2018-2-2 23:50


需要用佢個 apps 去啟動 sim 卡,apps 又會問你攞 id 號碼。

TOP

玩緊抽號碼
岩岩抽左個"唔易發", 仲要打孖嚟
Screenshot_11.jpg

TOP

SMT背後老闆好有錢
係唔知仲會唔會加強基站
rickyyue 發表於 2018-2-2 15:16


    新鴻基集團 vs 李氏集團

TOP

新鴻基集團 vs 李氏集團
tommy1394 發表於 2018-2-3 01:23



    有錢唔代表捨得投資,佢地不滿數碼通盈利,已經講左歡迎併購。

TOP

本帖最後由 ze123 於 2018-2-3 13:40 編輯

deleted

TOP

30號申請,依家都冇

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

XX228238
用相同ID卡 第二次申請
收到email 成功
希望會寄來啦
這個想 保留

TOP