請問e家開新卡仲會唔會有$88@90券出現?

我fd用左兩年話無出現過$88
edwin5415 發表於 9/12/2025 16:37

應該無

TOP

請問e家開新卡仲會唔會有$88@90券出現?

我fd用左兩年話無出現過$88
edwin5415 發表於 2025-12-9 08:37 AM



    https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2742792

TOP

131213 發表於 2025-12-10 03:47 PM


最後點, 續到而家都有?

TOP

SOSIM新卡都仲係33無加到? 咁點解唔每個月買新卡而去用佢48蚊既plan?

TOP

SOSIM新卡都仲係33無加到? 咁點解唔每個月買新卡而去用佢48蚊既plan?
321 發表於 2025-12-11 16:21


有批人保號又唔想煩

TOP

請問有冇朋友用過sosim附屬卡計劃

因為如果我申請呢一項服務
咁肯定即刻夠錢啦

但又要等佢郵寄張卡嚟
可能一個星期
咁我個月費咪變咗蝕咗呀

會唔會有呢個情況發生呢

TOP

想問下, 開左張附屬卡, 咁番大陸計, 外遊數據係點計?
1. 共享主卡外遊數據, 扣一張外遊數據一日
2. 兩邊分開計, 扣兩張外遊數據一日
thanks!

TOP

啱啱開33蚊 65GB,轉台多30日 100GB 劵。再一堆外遊 67折劵。

如果嗰位朋友,24蚊賣,即係佢 9蚊玩 一個 ...
stockmike 發表於 2025-12-1 23:50


但係我發覺24蚊買完 本身60GB個PLAN到期既話無通話.X_X

TOP

但係我發覺24蚊買完 本身60GB個PLAN到期既話無通話.X_X
hohohea 發表於 2025-12-14 10:21



  所以我加購咗18蚊通話組合
待1月5號再轉作115/90日

TOP

請問120日提示,我可唔可以開卡等120日先mnp過去繞過佢?

TOP