ching 係未用緊5G 機?
kimyiu1029 發表於 14/6/2023 14:47



    5是...只是4G機

TOP

今日諗住申請免費1gb,點知原來之前用咗張券,每月送300mb,所以冇得重疊。
咁諗住搏一搏去微信果個500mb試吓,申請寫成功,但已辦業務冇顯示

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

X2.... 上個月去問都無... 今個月就收到5GB
muihin 發表於 2023-6-14 14:42


X3
¥8月費
上星期去問人工客服都無, 話不適用...
今日就收到0元5GB (12月)
而而家0元
500MB (24月)+5GB (12月)

TOP

今日兩個no. 都收到5GB, 而家每個月都有1GB(24個月)+5GB(12個月用)

TOP

尋日又收到5GB x 12個月
而家變咗頭6個月15.6GB 5G流量

TOP

都係用緊移動8蚊plan , 用左三年一直冇問題,番大陸就買流量用就okay , 3蚊1GB 用一日

TOP

今日諗住申請免費1gb,點知原來之前用咗張券,每月送300mb,所以冇得重疊。
咁諗住搏一搏去微信果個500mb試 ...
b589530 發表於 2023-6-17 12:21

微信有得申請咩?

TOP

都係用緊移動8蚊plan , 用左三年一直冇問題,番大陸就買流量用就okay , 3蚊1GB 用一日 ...
chiwing15497 發表於 2023-6-19 22:22



    咁都要有穩定出獄方法

TOP

今日在壹方城食野

本來想在附近的中移動開卡
無$8,只有$58…
仲要簽三年約

後來走左去南山學府路深圳西部電子營業廳
無$8,開左$18
客服話2個月後可以轉$8

無人,入去即辦,15分鐘攪掂
$4開卡費
首充$50

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

想改8元套餐,但不記得有密碼,客服比咗條link嚟改密碼,但是去到身份證號碼入不到

TOP