本帖最後由 Linksys999 於 2025-10-8 15:43 編輯
回覆  PN420

呢個係 csl 揀頻問題多啲喎,佢通常都唔肯揀 N79 頻(雖然有)而且轉去 N79 嘅背後邏輯係未 ...
licson 發表於 2025-10-8 15:06


csl n79頻寬少過n78,行n78優先係正常,相信in case再overload多啲就會跳去n79疏導。
就算唔overload,都有可能random咁間唔中跳去n79,可能無特別原因,但好快會跳返去n78,因為n78優先。

CMHK n79頻寬多過n78,所以SA行n79優先,n78留返比NSA優先,同樣地CMHK一樣會random地間中SA跳去n78,NSA跳去n79,又係無特別原因,但都係會好快跳返去SA NSA各自既優先頻。

TOP

csl n79頻寬少過n78,行n78優先係正常,相信in case再overload多啲就會跳去n79疏導。
就算唔overload,都 ...
Linksys999 發表於 2025-10-8 23:41

又會否因為Sogo門口果個CSL基站處於高負載下,如果一跳去N79就會狂斷,連住或者穩定一點?

TOP

又會否因為Sogo門口果個CSL基站處於高負載下,如果一跳去N79就會狂斷,連住或者穩定一點? ...
Thomascyk 發表於 2025-10-8 15:47


如果n78真係overload既時候,跳去n79係舒緩辦法之一。

TOP

本帖最後由 murderfreaker 於 2025-10-9 01:32 編輯
csl n79頻寬少過n78,行n78優先係正常,相信in case再overload多啲就會跳去n79疏導。
就算唔overload,都 ...
Linksys999 發表於 2025-10-8 23:41

唔會淨係得頻寬考量.
csl n78都係得50MHz, 而且user一定多啲, 仲好多時只係綜合天線
n79有40MHz. 多唔算多, 但一定係AAU, 會有Massive MIMO加持, 如果兩個都接收良好(e.g. RSRP above -80dbm)
咁正常都應該係行n79先, 留返啲n78 or below俾其他邊緣user用

但呢啲嘢唔係淨係講理論, 要睇數據, 如果行n79優先會令Performance KPI劣化得太嚴重, 咁就要設計到係standby 響n78, 但要行active data嗰陣先嚟睇下有冇n79 neighbour cell, 有先切換過去n79, 跟住standby嗰陣又落返n78

都係一個合理設計。

TOP

如果n78真係overload既時候,跳去n79係舒緩辦法之一。
Linksys999 發表於 2025-10-8 23:59

你講嗰樣就係基於Load sharing嘅設計

可以係按n78 load去決定放幾多客去n79, 但唔一定度度都係咁做

TOP

回覆 754# murderfreaker

csl 好多 N78 site 都已經係 AAU,最少我觀測到係港島同埋係 HKT 機樓嗰啲都係噉先 XD

TOP

回覆  murderfreaker

csl 好多 N78 site 都已經係 AAU,最少我觀測到係港島同埋係 HKT 機樓嗰啲都係噉先  ...
licson 發表於 2025-10-9 01:55

機樓佔得幾多個丫
俾盡你100個, 但點止100個site

TOP

回覆 757# murderfreaker

機樓佔唔多,又唔係座座都夠高,不過勝在齊天線點都有 N1 + N78 + N79 同埋四隻角都會有一個 sector。

暫時由淺水灣望到大口環,另外仲有葵涌荃灣西貢,甚至前幾個 post 講長洲嗰啲,基本上都見到係 AAU 發射先,都算係咁。另外佐敦銅鑼灣都大部分係用 AAU 出 N78,有少數地方仲係見到用傳統天線,例如係佐敦香港童軍中心停車場個幾支板型天線其實有 N78,同埋尋日 post 銅鑼灣個枝似乎攞黎補位嘅天線。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

回覆  murderfreaker

機樓佔唔多,又唔係座座都夠高,不過勝在齊天線點都有 N1 + N78 + N79 同埋四隻角都 ...
licson 發表於 2025-10-9 11:26

咁按照現實情況,CSL算唔算係逐步增加AAU中?

TOP

回覆 759# Thomascyk

我個人觀察大部分都已經係 AAU 黎,反而唔係 AAU 嘅 N78 天線少見。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP