格拉底 當前離線
hehehe
進階會員
回覆 格拉底 我係淘宝睇完又睇,問完再問,都係去你俾我果間買 感覺你果間冇咁伏 ... 拉屎藏=.= 發表於 2015-4-17 00:42
TOP
apricot 當前離線
zakumark 當前離線
平凡人
中級會員
Vic.S 當前離線
dellhk 當前離線
拉屎藏=.= 當前離線
kaon 當前離線
初級會員
回覆 格拉底 一張咁大把 正打算入多2張 拉屎藏=.= 發表於 2015-4-17 09:23
落咗架啦 格拉底 發表於 2015-4-17 09:43