回覆  格拉底


我係淘宝睇完又睇,問完再問,都係去你俾我果間買
感覺你果間冇咁伏 ...
拉屎藏=.= 發表於 2015-4-17 00:42

入咗幾多張呢

TOP

本帖最後由 apricot 於 2015-4-17 07:56 編輯

諸位東莞毛卡持有人,你們有沒有發覺那50元贈款(即凍結餘額),經過差不多兩星期,雖然沒有用過分毫,但現只剩下40元!

可用餘額沒有增加,依然是預付款額!

TOP

回覆 749# kennonma
我3月初上深圳時試過這情况,全日都是出” ! ”,網絡情况顯示受限制,可收到whatsapp,但上網困難,我估計可能是Google服務有關…

TOP

回覆 752# apricot

CHING 係唔係Y拍買?

TOP

回覆 754# Vic.S

No!

TOP

回復 744 #jacky0101

師兄,請check pm, thanks

TOP

回覆 751# 格拉底


一張咁大把
正打算入多2張

TOP

回復 757 #拉屎藏=.=

我都唸住入多兩張

一人一張

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  格拉底


一張咁大把
正打算入多2張
拉屎藏=.= 發表於 2015-4-17 09:23


    落咗架啦

TOP

落咗架啦
格拉底 發表於 2015-4-17 09:43

我又唔趕既
等佢有貨先

TOP