DraGoNxHK 當前離線
進階會員
回覆 DraGoNxHK 撞彩,有三合,有二合 貧果 發表於 2016-10-15 19:43
TOP
wahw 當前離線
咁即場開左係咪都要activate左先可以換卡? 用android但用nano sim 驚自己剪完有麻煩 ... DraGoNxHK 發表於 2016-10-15 19:48
咩都有第一次,自己剪喇, 係留意剪完磨薄少少就可以. 同埋2合1 只有3G, 3合1先有4G, 但都行到7.2M. 利申: ... wahw 發表於 2016-10-15 21:03
se126 當前離線
剪完再換卡無問題? 只係怕搞到有咩事連number都無埋 平時啲sim卡我就要用就剪 ... DraGoNxHK 發表於 2016-10-15 21:28
其實你知唔知邊張係卡主證明 via HKEPC Reader for Android se126 發表於 2016-10-15 21:49
citibatter 當前離線
回復 DraGoNxHK 我星期二喺銅鑼灣做咗兩張,都係三合一。 via HKEPC Reader for Android ... citibatter 發表於 2016-10-16 20:20
wongcw59 當前離線
中級會員
回覆 DraGoNxHK 旺角定銅鑼灣? wongcw59 發表於 2016-10-16 21:40