回覆  DraGoNxHK


    撞彩,有三合,有二合
貧果 發表於 2016-10-15 19:43


咁即場開左係咪都要activate左先可以換卡?
用android但用nano sim

驚自己剪完有麻煩

TOP

咁即場開左係咪都要activate左先可以換卡?
用android但用nano sim

驚自己剪完有麻煩 ...
DraGoNxHK 發表於 2016-10-15 19:48


咩都有第一次,自己剪喇, 係留意剪完磨薄少少就可以.
同埋2合1 只有3G, 3合1先有4G, 但都行到7.2M.
利申: 用緊: 原庄nano紅卡,  自己剪nano綠卡各1張.

TOP

咩都有第一次,自己剪喇, 係留意剪完磨薄少少就可以.
同埋2合1 只有3G, 3合1先有4G, 但都行到7.2M.
利申: ...
wahw 發表於 2016-10-15 21:03


剪完再換卡無問題?
只係怕搞到有咩事連number都無埋

平時啲sim卡我就要用就剪

TOP

剪完再換卡無問題?
只係怕搞到有咩事連number都無埋

平時啲sim卡我就要用就剪 ...
DraGoNxHK 發表於 2016-10-15 21:28

其實你知唔知邊張係卡主證明

via HKEPC Reader for Android

TOP

其實你知唔知邊張係卡主證明  

via HKEPC Reader for Android
se126 發表於 2016-10-15 21:49


我覺得好有可能整唔見
上台就當然唔驚無得換過張

BTW 明解

TOP

今日做左了 得綠卡micro sim...遲啲再搞

TOP

回復 726 #DraGoNxHK

我星期二喺銅鑼灣做咗兩張,都係三合一。

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 DraGoNxHK

我星期二喺銅鑼灣做咗兩張,都係三合一。

via HKEPC Reader for Android ...
citibatter 發表於 2016-10-16 20:20


係麻煩架喇 但應該轉到既
唔自己剪咪用住另一部電話一日半日先

TOP

回覆 726# DraGoNxHK
旺角定銅鑼灣?

TOP

回覆  DraGoNxHK
旺角定銅鑼灣?
wongcw59 發表於 2016-10-16 21:40


MK

TOP