個SA選項係認張SIM,只係表示你張SIM support SA,個網絡後台未同你activate 5G SA。
你搵CS幫你搞返掂佢 ...
Linksys999 發表於 2025-10-5 16:26

Oh, thx,點同佢講?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆 45# sergeant
我都搞掂咗,大致上同你一樣, 不過我落咗去旺角 服務中心辦手續服務好好多解釋得好詳盡!, 唔會落咗一般中移動門市部問嘢! 我 呢件事轉 普通組, 佢第二句問我 ,你續咗約未,為了跑數! 痴L線!

TOP

Oh, thx,點同佢講?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
bubba 發表於 2025-10-5 08:28


直接講已開SA選項,但後台未開。

TOP

回覆  sergeant
我都搞掂咗,大致上同你一樣, 不過我落咗去旺角 服務中心辦手續服務好好多解釋得好詳盡! ...
Garylaw818 發表於 2025-10-5 16:32

甘即係你依家係順利用到SA ?
我只係門市職員睇佢自己手機menu 做一大輪操作話已經轉返普通客戶, 而online chat 之後都確認已經轉了普通客戶, 只係用唔到SA的問題, online chat 職員繼續以要指定手機才可5G SA同客戶分批升級SA 想再耍我,我已即時表明早前已獲客戶關注組及12580 確認係賬戶類別問題佢先再refer 去再跟進

TOP

回覆 64# sergeant

建議你叫12580 要求客戶關注組主管回覆你電話。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆 64# sergeant
頭先大約兩點鐘 中移動hotline 打電話畀我手提核實身份 今晚十二點鐘後啟動! (仲有嘢講一講,-如果有心同你做嘢 有sms 有埋檔案編號) 如果有興趣pm留低電話 whatsapp畀你睇)

TOP

回覆  sergeant
頭先大約兩點鐘 中移動hotline 打電話畀我手提核實身份 今晚十二點鐘後啟動! (仲有嘢講 ...
Garylaw818 發表於 2025-10-5 17:40



    甘快手今日星期日都有人跟進甘好, 我都係星期五有開file 有收到sms 同檔案編號, 應該就係同你一樣, 但無人打番比我

TOP

隔左甘多日, sms上的3天內回覆做唔到, 只係send多條sms 來話仍在處理中會儘快聯絡, 問題有冇甘複雜

TOP

回覆 68# sergeant

我試過,等好多日都冇覆,
你要堅持叫佢哋部門主管覆你,否則佢啲下屬都係Hea做

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2025-10-11 14:32 編輯

最新情況,其他人測試,iPhone要今年17系列先用到5G SA漫遊,至少到呢刻都係。
之後會唔會下放比舊機就難講。

我可能來緊一兩個星期會上去用17 Pro Max試5G SA漫遊,舊機我自己就試唔到,因為已轉e-SIM。

TOP