FT907 當前在線
進階會員
理解你嘅問題 但你呢個問題應該超越常識問題 你要知有邊一條法例規管 呢個真係業界法律界嘅CHing先知道 ... Aÿ 發表於 2025-4-8 14:00
TOP
Aÿ 當前離線
所以我咪話, 呢個情況 联通未必一定有道理. 如果真係打到上法庭 我覺得有得打. 當然, 好多時去 ... FT907 發表於 2025-4-8 14:03
IanW 當前在線
其實你叫得人畀錢, 人哋畀咗, 道理上, 已經屬於履行合約. 若果合約已成立 就應該提供服務. 除非佢 ... FT907 發表於 2025-4-8 14:00
任何人都可以覺得任何事件係民事官司「有得打」架.... 所有收錢做野的律師都會同你講有得打的. 你有你講 ... IanW 發表於 2025-4-8 14:22
其實唔知你指咩 民事其實就算賠幾多,對方都係無罪,只係金錢糾紛,唔少都揀調解/庭外和解 去節省頌費 刑 ... Aÿ 發表於 2025-4-8 14:17
唔會喺呢度討論詳細案情 或者點樣打官司啦. 我只係想釐清一啲基本概念. 其實我都講過打官司 唔一定 ... FT907 發表於 2025-4-8 14:28
我嗰單嘢, 我唔止做證人, 其實提出投訴嗰個係我, 之前我已經用咗時間去落口供, 之後仲要出庭. ... FT907 發表於 2025-4-8 14:33
你有你道理ge 其實熱心市民舉報備案,只要唔構成浪費警力/虛報,而你有時間&條氣順D,試下無妨,不過真係 ... Aÿ 發表於 2025-4-8 14:43
我唔知你釐清咗乜野概念喎.... 從來打官司(民事)係人都打得, 有錢去花就得.... 哩個係常理, 唔係乜野概 ... IanW 發表於 2025-4-8 14:35