理解你嘅問題
但你呢個問題應該超越常識問題
你要知有邊一條法例規管
呢個真係業界法律界嘅CHing先知道 ...
Aÿ 發表於 2025-4-8 14:00



    所以我咪話, 呢個情況   联通未必一定有道理.
如果真係打到上法庭  我覺得有得打.
當然,  好多時去到法庭嘅嘢, 付出比你嘅收獲,  可能會更小, 除非真係為啖氣
(我就試過曾經真係為啖氣, 就算贏咗官司  , 我都唔會有任何利益, 我付咗嘅錢及假期 , 目的係要令到嗰條友入罪!)

TOP

btw, 如果contract law要有consideration,即係就算簽左約,你未俾錢/訂金,佢又未開始做嘢,其實合約未算成立

所以民事其實唔使考慮

TOP

所以我咪話, 呢個情況   联通未必一定有道理.
如果真係打到上法庭  我覺得有得打.
當然,  好多時去 ...
FT907 發表於 2025-4-8 14:03


其實唔知你指咩
民事其實就算賠幾多,對方都係無罪,只係金錢糾紛,唔少都揀調解/庭外和解 去節省頌費
刑事先會有罪,你只係被傳招証人,唔係你告人&打贏,當然你談氣順D,會覺得自己贏

TOP

其實你叫得人畀錢, 人哋畀咗, 道理上,  已經屬於履行合約. 若果合約已成立  就應該提供服務.
除非佢 ...
FT907 發表於 2025-4-8 14:00


任何人都可以覺得任何事件係民事官司「有得打」架.... 所有收錢做野的律師都會同你講有得打的.
你有你講我俾咗錢就係合約, 人有人講實際個人去到門市簽名交張卡俾你才叫訂立合約..
到時個官都一定係第一句就問, 你損失咗幾多錢丫?
你份所謂合約, 有無條款話履行唔倒合約會點? 佢就保證會寫你幾耐唔交月費就 cut 你, 我唔會覺得佢會寫佢提供唔倒服務會罰佢自己.... 到最後個官大概都唔知可以賠 d 乜俾你.

TOP

任何人都可以覺得任何事件係民事官司「有得打」架.... 所有收錢做野的律師都會同你講有得打的.
你有你講 ...
IanW 發表於 2025-4-8 14:22



    唔會喺呢度討論詳細案情  或者點樣打官司啦.
我只係想釐清一啲基本概念.
其實我都講過打官司 唔一定爭取一啲利益   可以為啖氣都得

TOP

其實唔知你指咩
民事其實就算賠幾多,對方都係無罪,只係金錢糾紛,唔少都揀調解/庭外和解 去節省頌費
刑 ...
Aÿ 發表於 2025-4-8 14:17



    我嗰單嘢,   我唔止做證人,   其實提出投訴嗰個係我, 之前我已經用咗時間去落口供, 之後仲要出庭.
成件事   除咗嗰幾百元證人費之外  我無任何得益, 嗰幾百元證人費   都唔夠cover 我一日人工!
言歸正傳, 其實講咗咁耐   我淨係想知道有冇法例監管佢哋       之前承諾咗一啲服務 或者買賣,   到時又可以收返?

TOP

唔會喺呢度討論詳細案情  或者點樣打官司啦.
我只係想釐清一啲基本概念.
其實我都講過打官司 唔一定 ...
FT907 發表於 2025-4-8 14:28


我唔知你釐清咗乜野概念喎....

從來打官司(民事)係人都打得, 有錢去花就得.... 哩個係常理, 唔係乜野概念

TOP

我嗰單嘢,   我唔止做證人,   其實提出投訴嗰個係我, 之前我已經用咗時間去落口供, 之後仲要出庭.
...
FT907 發表於 2025-4-8 14:33


你有你道理ge
其實熱心市民舉報備案,只要唔構成浪費警力/虛報,而你有時間&條氣順D,試下無妨,不過真係唔好期望佢會同你交代有無跟進
btw,雖然唔知你嗰次做證人要付出幾多,我做過一個week陪審員,每日幾個鐘有幾千蚊,公司又人工照出唔扣得假,幾爽

TOP

本帖最後由 FT907 於 2025-4-8 14:57 編輯
你有你道理ge
其實熱心市民舉報備案,只要唔構成浪費警力/虛報,而你有時間&條氣順D,試下無妨,不過真係 ...
Aÿ 發表於 2025-4-8 14:43



    執到支好籌, 審佳寧集團, 好似審咗幾年, 咪幾年唔使返工

佳寧集團詐騙案是香港一起轟動一時的詐騙案,至今仍保持香港廉政公署多項紀錄,如案件的司法程序歷時17年,政府訴訟費用約2億1千萬港元。此外,並創下13年的最長保釋期、最高的保釋金(現金5千萬港元、人事2百萬港元)、7年的最長引渡期與最多的同案調查員獲嘉許(10人)。

TOP

我唔知你釐清咗乜野概念喎....

從來打官司(民事)係人都打得, 有錢去花就得.... 哩個係常理, 唔係乜野概 ...
IanW 發表於 2025-4-8 14:35



    想釐清有冇法例監管? 如果有法例監管嘅  就係變成刑事, 唔係民事, 可以向有關當局正式投訴   落charge

TOP