其他台唔清楚,但csl同3台每次經過西鐵錦上路段都係會斷線
Sadie 發表於 2023-4-26 16:15

你有無另外兩間卡就會知, 西鐵錦上路段四大台都係會斷線

TOP

CSL 都LOAD 空氣啦, 租CSL 既會唔LOAD?
慢還慢, SMT 始終度度咩野時間都用到

SMT > 3HK >>CMHK >>>>>CSL
九龍東

TOP

CMHK >3HK >SMT >>>>>>>CSL
新界東

TOP

CSL 都LOAD 空氣啦, 租CSL 既會唔LOAD?
慢還慢, SMT 始終度度咩野時間都用到

SMT > 3HK >>CMHK >>>>>CSL
...
louis2021 發表於 2023-4-27 11:59

我用CSL月費好順無LOAD空氣,不過各台既儲值卡都有話接收差D

TOP

我用csl 4g月費, 平日返工放工時間上網都無load空氣
yammyymca 發表於 2023-4-21 11:25

我用csl 5g 係東鐵沙田站出九龍第四卡位,大圍出九龍塘隧道同入到停旺角東站都係load 空氣,隧道係最近先出現,反而valueGB 4g 年咭無問題

via HKEPC Reader for Android

TOP

係度吹話csl月費plan吾會load空氣大部份都係(一)星級打手,真正上台客有苦自己知

我用csl 5g 係東鐵沙田站出九龍第四卡位,大圍出九龍塘隧道同入到停旺角東站都係load 空氣,隧道係最近先 ...
ckkong97 發表於 2023-4-28 22:23

TOP

係度吹話csl月費plan吾會load空氣大部份都係(一)星級打手,真正上台客有苦自己知

...
holdhearted 發表於 2023-4-29 04:14

地鐵既舊線,無5g網,csl load空氣特別嚴重

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

係度吹話csl月費plan吾會load空氣大部份都係(一)星級打手,真正上台客有苦自己知

...
holdhearted 發表於 2023-4-29 04:14


所以見倒Lucky SIM用csl網咁平都打死唔用... valueGB/smartone 貴都要買張黎用....好似鴨聊佳/中移動都買少見少....

TOP

地鐵有N1,根本個網絡負荷吾到咁多人用,旗下已經有咁多分身魚目混珠,仲要係咁批去啲艇仔

地鐵既舊線,無5g網,csl load空氣特別嚴重

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0) ...
feddie 發表於 2023-4-29 07:22

TOP

移動都會load空氣,不過冇cls嚴重,同埋室內接收始終爭啲。

所以見倒Lucky SIM用csl網咁平都打死唔用... valueGB/smartone 貴都要買張黎用....好似鴨聊佳/中移動都買 ...
ckkong97 發表於 2023-4-30 05:41

TOP