AngryJoie 當前離線
中級會員
其他台唔清楚,但csl同3台每次經過西鐵錦上路段都係會斷線 Sadie 發表於 2023-4-26 16:15
TOP
louis2021 當前離線
進階會員
小至至 當前離線
楚提 當前離線
CSL 都LOAD 空氣啦, 租CSL 既會唔LOAD? 慢還慢, SMT 始終度度咩野時間都用到 SMT > 3HK >>CMHK >>>>>CSL ... louis2021 發表於 2023-4-27 11:59
ckkong97 當前在線
間呎II 號
特級會員
我用csl 4g月費, 平日返工放工時間上網都無load空氣 yammyymca 發表於 2023-4-21 11:25
holdhearted 當前離線
我用csl 5g 係東鐵沙田站出九龍第四卡位,大圍出九龍塘隧道同入到停旺角東站都係load 空氣,隧道係最近先 ... ckkong97 發表於 2023-4-28 22:23
feddie 當前離線
係度吹話csl月費plan吾會load空氣大部份都係(一)星級打手,真正上台客有苦自己知 ... holdhearted 發表於 2023-4-29 04:14
地鐵既舊線,無5g網,csl load空氣特別嚴重 via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0) ... feddie 發表於 2023-4-29 07:22
所以見倒Lucky SIM用csl網咁平都打死唔用... valueGB/smartone 貴都要買張黎用....好似鴨聊佳/中移動都買 ... ckkong97 發表於 2023-4-30 05:41