回復 55 #boot

對 段3G band5唔係咁易落到去 即使收緊段3G 2100得一格 要開關飛航模式 先收到

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 boot

對 段3G band5唔係咁易落到去 即使收緊段3G 2100得一格 要開關飛航模式 先收到

via HKEPC Read ...
日本和牛 發表於 2016-11-11 19:21

收緊段3G-2100 1-0格落到去900 0-1格最後先落埋去850有4格滿信號...

TOP

你去邊度試到有?成個2016年我未見過有。
理論上佢地做Band 8 LTE前係可以咁做,但依家睇唔到可以咯。
連 ...
Brainstomer 發表於 2016-11-11 19:25

我家中和出面走廊試到有900+850的3G,不過係2014年的事...

TOP

補返張相先 相信可能係CMHK更換發射站設備 紙皮箱個標誌係華為
地點:藍田匯景花園天橋
華為cmhk (Copy).jpg

TOP

於大埔南運路9號新達廣場停車場R150號車位旁拍攝

新達廣場停車場愛立信設備.jpg (134.64 KB)

新達廣場停車場愛立信設備.jpg

新達廣場停車場華為設備.jpg (139.78 KB)

新達廣場停車場華為設備.jpg

TOP

華為D機真係用少左好多位喔
愛垃圾D機真係......

TOP

華為D機真係用少左好多位喔
愛垃圾D機真係......
jd2268 發表於 2016-11-18 01:21



新一代舊一代硬件問題only la

TOP

華為D機真係用少左好多位喔
愛垃圾D機真係......
jd2268 發表於 2016-11-18 01:21
愛立信也是用很少位

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP