但實際唔知點解我張csl. SIM卡已經換上SA,手機並沒有使用開發者工具去鎖定,只係純粹用預設SA+NSA,但部S ...
Thomascyk 發表於 2025-9-27 23:07


咁你有冇試過用開發工具鎖定SA而真係行到SA?
驚你SIM係SA但csl後台冇enable到SA.

TOP

香港5G 2020年推出,5年幾時間SA有呢個覆蓋算唔錯,睇另外兩間普通客遲遲都未有SA用就真係閉翳。 ...
Linksys999 發表於 2025-9-27 20:20


閉翳都要搞,遲多幾年手機晶片會開始減少對LTE既支援,屆時冇得佢地唔行SA.

TOP

回覆  PN420

其實唔只,呢啲場嘅天線全部係 SISO(隔離 CMHK 就算有 N78 都係 SISO),發揮唔到手機多天 ...
licson 發表於 2025-9-27 19:59


如果B3>n3或者B8>n8只係遠端軟件升級就搞掂既話,我諗佢地會行左呢步先,遲D先再逐個場諗點樣鋪設MIMO/AAU、邊D場值得鋪等.

TOP

回覆 647# Linksys999

已經有證據顯示 3 仔都有 5G packet core 開咗 SA 亦都 detect 到 SA 基站,只係佢攞去做 MORAN 都未開放比自己客用。我估應該係因為好多站都未 upgrade 好所以先噉樣。

SmarTone 係 2023 嗰陣都喺 cellmapper.net 見到少量偷跑 SA 嘅證據,不過我估佢距離真正開通遙遙無期。

TOP

咁你有冇試過用開發工具鎖定SA而真係行到SA?
驚你SIM係SA但csl後台冇enable到SA. ...
PN420 發表於 2025-9-27 23:20

我就冇試過用開發工具鎖定,也不考慮去試。
我都有諗過會否係後台冇搞好,唔排除要去換多一次SIM 卡才知道呢個答案(PS:據說csl. /1010已預設係俾SA卡)。

TOP

我就冇試過用開發工具鎖定,也不考慮去試。
我都有諗過會否係後台冇搞好,唔排除要去換多一次SIM 卡才知道 ...
Thomascyk 發表於 2025-9-27 16:26


SAMSUNG內置個工模唔係已經check到是否行緊SA?

TOP

回覆  Linksys999

已經有證據顯示 3 仔都有 5G packet core 開咗 SA 亦都 detect 到 SA 基站,只係佢攞去 ...
licson 發表於 2025-9-27 16:24


呢兩間似乎好多位未upgrade去5G core,現在夾硬推SA可能好多位會落返NSA或者4G。

TOP

SAMSUNG內置個工模唔係已經check到是否行緊SA?
Linksys999 發表於 2025-9-28 01:08

我係在設定>關於手機>狀態資訊>SIM卡狀態,睇到CMHK在話音數據部分均連住NR SA,反之csl.話音連4G,數據連NR NSA 。

TOP

我係在設定>關於手機>狀態資訊>SIM卡狀態,睇到CMHK在話音數據部分均連住NR SA,反之csl.話音連4G,數據連 ...
Thomascyk 發表於 2025-9-27 23:39


似乎csl未幫你後台開SA,初推出SA時呢度都有人講,打上台叫佢開返就ok。

TOP

似乎csl未幫你後台開SA,初推出SA時呢度都有人講,打上台叫佢開返就ok。
Linksys999 發表於 2025-9-28 10:32

我趁今日落咗去灣仔,或者去門市一轉。

TOP