路過,想問吓,我有張"惠州版"聯通流量王已開卡用咗幾個月,之後有三個月未上過大陸,請問:

1)  番上去會唔會扣番三個月月費??
2)  喺香港可唔可以增值

TOP

回復 641# jc0604535


    可能可以去 www.10010.com
用 信用卡 增值吧

TOP

路過,想問吓,我有張"惠州版"聯通流量王已開卡用咗幾個月,之後有三個月未上過大陸,請問:

1)  番上去會唔會扣番三個月月費??
2)  喺香港可唔可以增值
jc0604535 發表於 2013-1-25 14:46

應該已鎖, 你最好去營業廳攪, 睇下可唔可以俾錢開番...

TOP

186將卡已成功上一次大陸改pw,之後10010就可以用新pw入倒去,並成功衝值。
都幾方便,上網可以衝值,每次最少rmb20,我用支付寶餘額去衝已經ok,即係又可以做到足不出戶網上搞掂,去7仔買o既時間都慳返,明天會試埋打唔打倒電話,不過上10010果度係有通話餘額顯示的,唔知淨上網卡係咪都係咁~red1210 發表於 2013-1-24 16:47


應該可以1元1元咁增的... 我之前張 145毛卡用到負1.X 元鎖卡都係入番2元就解鎖了..

TOP

有图有真相, 145卡已開通21M HSPA+
eminemchak 發表於 2013-1-25 00:16


開唔開到要睇張咭的歸屬地. 如歸屬地已有21M HSPA 就可以開通, 冇就不能開通. 老實講, 呢個做法真 on9, D 流量根本全國通用, 你理得我原本張咭係邊到買?

TOP

已定五張......
-----------------------------
問梗詳情.........三點前會落單. (大約五六張)

...
oo0t0oo 發表於 2013-1-25 10:29



    C 兄以家家反價了喔  係唔係78丫,因為見唔到68了

TOP

開唔開到要睇張咭的歸屬地. 如歸屬地已有21M HSPA 就可以開通, 冇就不能開通. 老實講, 呢個做法真 on9, D ...
chpyeung 發表於 2013-1-25 17:37



    係啦呢樣真係好唔得

TOP

回復 646# chris6688hk


    係78
---------------------------------
問左賣家, 話新年到, 其他速遞太慢, 轉左用順豐包郵.

TOP

回復  chris6688hk


    係78
---------------------------------
問左賣家, 話新年到, 其他速遞太慢, 轉 ...
oo0t0oo 發表於 2013-1-25 17:51



    原來係咁,姐係用反普通 既話就可以68啦? 只係慢小小姐

TOP

回復 649# chris6688hk


    應該唔得, 最好問一問............除非你春節後先買, 可能佢會變返68

TOP