jc0604535 當前離線
進階會員
TOP
mankowk 當前離線
chpyeung 當前離線
路過,想問吓,我有張"惠州版"聯通流量王已開卡用咗幾個月,之後有三個月未上過大陸,請問: 1) 番上去會唔會扣番三個月月費?? 2) 喺香港可唔可以增值 jc0604535 發表於 2013-1-25 14:46
186將卡已成功上一次大陸改pw,之後10010就可以用新pw入倒去,並成功衝值。 都幾方便,上網可以衝值,每次最少rmb20,我用支付寶餘額去衝已經ok,即係又可以做到足不出戶網上搞掂,去7仔買o既時間都慳返,明天會試埋打唔打倒電話,不過上10010果度係有通話餘額顯示的,唔知淨上網卡係咪都係咁~red1210 發表於 2013-1-24 16:47
有图有真相, 145卡已開通21M HSPA+ eminemchak 發表於 2013-1-25 00:16
chris6688hk 當前離線
已定五張...... ----------------------------- 問梗詳情.........三點前會落單. (大約五六張) ... oo0t0oo 發表於 2013-1-25 10:29
開唔開到要睇張咭的歸屬地. 如歸屬地已有21M HSPA 就可以開通, 冇就不能開通. 老實講, 呢個做法真 on9, D ... chpyeung 發表於 2013-1-25 17:37
oo0t0oo 當前離線
回復 chris6688hk 係78 --------------------------------- 問左賣家, 話新年到, 其他速遞太慢, 轉 ... oo0t0oo 發表於 2013-1-25 17:51