本帖最後由 kk9ghost 於 2023-4-29 16:07 編輯
一來一回大概個零鐘 跟住等咗一個鐘又整咗四個字 點都要三個零鐘 而家諗返轉頭好似畀200蚊開卡費 當人工都 ...
powchan 發表於 2023-4-29 14:45


咁你唔好彩
我去整個時無咩人,一入門口問保安開卡去邊到,佢叫我搵一入門口轉左個位小姐,咩籌都唔駛攞即刻坐低整
係初頭整個個手寫版有問題簽唔到名,要轉過第二部簽
最後搞咗15分鐘左右

TOP

本帖最後由 powchan 於 2023-4-29 15:54 編輯
咁你唔好彩
我去整個時無咩人,一入門口買保安開卡去邊到,佢叫佢搵一入門口轉左個位小姐,咩籌都唔駛攞 ...
kk9ghost 發表於 2023-4-29 15:46

可能我黑仔 假期前多數都多人

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

咁你唔好彩
我去整個時無咩人,一入門口買保安開卡去邊到,佢叫佢搵一入門口轉左個位小姐,咩籌都唔駛攞 ...
kk9ghost 發表於 2023-4-29 15:46


同上面師兄一樣,
我上星期六下午約5點幾,
又係冇乜人, 唔駛攞票,
入門口左邊張台,女服務員辦出咭

TOP

同上面師兄一樣,
我上星期六下午約5點幾,
又係冇乜人, 唔駛攞票,
入門口左邊張台,女服務員辦出咭 ...
kkmini12 發表於 2023-4-29 16:00

會唔會係本身唔使攞籌 我自己戇居居去排隊 本身普通話超難唔知門口個看更講乜

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

會唔會係本身唔使攞籌 我自己戇居居去排隊 本身普通話超難唔知門口個看更講乜

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - ...
powchan 發表於 2023-4-29 16:08


可能係, 個啲應該係for本身嘅客
我初頭無用普通話啊, 直接廣東話問

TOP

可能係, 個啲應該係for本身嘅客
我初頭無用普通話啊, 直接廣東話問
kk9ghost 發表於 2023-4-29 16:10

算啦整到就ok啦整完都好開心嘅 起碼唔使畀人劏

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

我開過2次, 都係門口個小姐出咭, 冇人等。

TOP

算啦整到就ok啦整完都好開心嘅 起碼唔使畀人劏

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) ...
powchan 發表於 2023-4-29 16:16



提下每天在中移動app 簽到領免費流量包.
Screenshot_20230428-232806.jpg
同埋係大陸支付寶小程序開廣東移動
領免費流量500MB/月, 共24個月 (要24月唔cut台, 提早cut要罰番好似3蚊)
(有D師兄話會有免費流量1G/月, 共12月)
自己搵搵

同埋佢2個app 廣東移動/ 中移動app 太多領券彈出黎,
唔好淨睇表面大字,
要睇清條款先好領,

TOP

提下每天在中移動app 簽到領免費流量包.

同埋係大陸支付寶小程序開廣東移動
領免費流量500MB/月, 共24 ...
kkmini12 發表於 2023-4-29 16:31


我用漫遊數據, 呢啲就唔突登拎啦
btw, 500MB/1GB個啲一樣可以直接搵客服搞

TOP

提下每天在中移動app 簽到領免費流量包.

同埋係大陸支付寶小程序開廣東移動
領免費流量500MB/月, 共24 ...
kkmini12 發表於 2023-4-29 16:31

領咗 不過我用香港中移動有G缺一個月

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP