有關香港發短信到大陸洗唔洗收$嘅問題,早兩日都想插下咀, 不過好少開電腦,唔想打咁多字,所以冇打, 見大家仲未有結論,我就嚟扮下厚多士,做下調解

由于呢幾年鐘意去大陸旅行影相,加上工作關係,所以一直在用大陸有流量嘅電話卡,第一張係合肥校園卡, 每月扣15返15,變相0月租,180M國內流量.

後來因工作關係,流量需求多咗,就買咗張東莞新勢力2G卡,5蚊包500M 3g省內流量,仲有短信送,前幾個月仲有話費返還, 所以當時就試咗香港發短信到內地, 應該收¥0.1漫遊費, 最後冇扣錢,只扣咗1條短信.

後來又辦咗張外省3g卡, 套餐包若干短信, 因係後付費卡,香港漫遊發大陸短信應詃扣¥0.39/條, 試過幾次都係扣1條短信同0.29.

嚟到依到心水清嘅應該都明白(當時)個扣法係咁計:
國內短信收費 + 漫遊收費

聯通短信基本收費係¥0.1/條,所以第一個case因為有免費短信,所以就只扣1條, 冇收漫遊費. 而第二個case就扣1條短同¥0.29漫遊費.

不過最近我用嘅深圳3g卡同外省2g卡都冇呢支歌仔唱, 都要收返正常漫遊費,即係¥0.39同¥0.1.

結論係唔同發卡地, 唔同卡種, 唔同套餐收費政策可以唔一樣,大家唔好拎橙同蘋果嚟比較.

TOP

回覆 600# gsmarti

其實依家經高德簽到,再加兩個紅包,最少都有10M, 只要大家養成每日簽到嘅習慣, 一個月下來最少都有300M, 2g或者3g客戶點都攞唔晒,

TOP

用咗apps後,無去高德簽到。
感覺。大家都係5M起步, apps簽好似係著數d, 多咗短訊和100沃豆

TOP

大家入得來吹水一起沃,已經係玩大陸卡自同道合。
我作為呢條thread既樓主。 想搞一個小型聚會。 兜口兜面吹下得陸卡/一起沃技巧。學習交流。

TOP

大家入得來吹水一起沃,已經係玩大陸卡自同道合。
我作為呢條thread既樓主。 想搞一個小型聚會。 兜口兜面 ...
suiyan 發表於 2015-4-20 13:17

不如開個wts group

TOP

我有一张鴨寮13143瓜梗王一卡二号,一张深圳買13066六蚊月租深圳联通,新買回來包裝完整,親手開卡使用。想请教师兄们,为何到高科德註册獲取短訊認証時,都說手机號码已被人登記?这两张Sim card 我從未给別人使用過,想不通別人如何用我的手机号在高科德取得帐户?(之前的使用期間我也沒有收過高科德任何短信,到底他們是如何盗用我的手机號呢?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 gsmarti 於 2015-4-20 16:49 編輯
回覆  gsmarti

其實依家經高德簽到,再加兩個紅包,最少都有10M, 只要大家養成每日簽到嘅習慣, 一個月下來 ...
lailailai 發表於 2015-4-20 12:41


我有三個no.都就o黎lvl4.....簽o左個幾兩個月~呢排星期六日唔記得簽
簽到有o的無力......XD
(P.S. 手上幾個no.加埋有14GB....加上家陣少返大陸,真係唔知幾時先用得晒.....推動力倍減.....Orz)

其實,如果用同一個no.網頁開到簽到畫面~hold唔簽~再係apps度簽到~跟手網頁click埋~就可以拎多50粒豆~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP