有關香港發短信到大陸洗唔洗收$嘅問題,早兩日都想插下咀, 不過好少開電腦,唔想打咁多字,所以冇打, 見大家仲未有結論,我就嚟扮下厚多士,做下調解
由于呢幾年鐘意去大陸旅行影相,加上工作關係,所以一直在用大陸有流量嘅電話卡,第一張係合肥校園卡, 每月扣15返15,變相0月租,180M國內流量.
後來因工作關係,流量需求多咗,就買咗張東莞新勢力2G卡,5蚊包500M 3g省內流量,仲有短信送,前幾個月仲有話費返還, 所以當時就試咗香港發短信到內地, 應該收¥0.1漫遊費, 最後冇扣錢,只扣咗1條短信.
後來又辦咗張外省3g卡, 套餐包若干短信, 因係後付費卡,香港漫遊發大陸短信應詃扣¥0.39/條, 試過幾次都係扣1條短信同0.29.
嚟到依到心水清嘅應該都明白(當時)個扣法係咁計:
國內短信收費 + 漫遊收費
聯通短信基本收費係¥0.1/條,所以第一個case因為有免費短信,所以就只扣1條, 冇收漫遊費. 而第二個case就扣1條短同¥0.29漫遊費.
不過最近我用嘅深圳3g卡同外省2g卡都冇呢支歌仔唱, 都要收返正常漫遊費,即係¥0.39同¥0.1.
結論係唔同發卡地, 唔同卡種, 唔同套餐收費政策可以唔一樣,大家唔好拎橙同蘋果嚟比較. |