本帖最後由 肥_仔 於 2018-2-1 20:24 編輯
呢張卡之後可唔可以當外遊SIM用
永利 發表於 2018-2-1 18:41


3/25前唔比錢續本地plan張卡即畀人廢武功

講真唔好懶畀over5條嘢買傲遊SIM最好
平郵免費送貨

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

收卡啊
開app啊
入資料啊
影CODE啊
整account啊
收email啊

搞掂

TOP

fb每日都話加額,但係好似冇乜新號碼

TOP

其實點搞?
插張SIM,找不到訊號,app scan QR又唔得....
cpk 發表於 2018-2-1 20:31
新開要等一段時間先認到
我試過重插+重新開機都未得
最後4g>3g>4g就得左

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  肥_仔
入資料响那兒?

cpk 發表於 2018-2-1 20:47
開app㩒紅圈個制再跟指示做
名称未設定-5.png

TOP

回覆  肥_仔
入資料响那兒?

cpk 發表於 2018-2-1 20:47
去app到 啟動SIM卡,入身份證+電郵地址
之後就收到封email叫你打大卡個code/scan QR
搞掂就會叫你開 自由鳥ac用黎check sim卡用量,買plan果d
一入左個ac會話你0GB數據,等下就會有料到

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP