有冇師兄姐PM send個$18升$28毛卡既link俾我玩下?

TOP

回覆  拉屎藏=.=


去上商開戶,快捷支付, 1%仲平
manz 發表於 2015-4-14 22:22



    我而家1%都唔洗俾喎

TOP

其實唔使咁執著TB增值,微信一樣可以,微信有微信支付,可以綁定回鄉證辦嘅大陸銀行卡,然後再用佢嘅手機充 ...
lailailai 發表於 2015-4-14 22:17


微信支付未用過。
請問需要開通國內銀行的手機銀行嗎?
微信支付的時候,有什麽安全認證嗎?

TOP

回覆  bbyubb


下...
我早2個月先充完,我果時都未實名都充到呀
你用香港定內地銀行? ...
拉屎藏=.= 發表於 2015-4-14 20:49


你個支付寶幾時開 ? 我幾年前開都係無實名, 無綁定, 一樣可充值, 講近期開的支付寶戶口

TOP

回覆 594# bbyubb

14年頭

TOP

回覆  bbyubb

14年頭
拉屎藏=.= 發表於 2015-4-14 22:30


我朋友14年尾, 有無14年尾開的CHING ? 我自己2011的

TOP

本帖最後由 apricot 於 2015-4-14 22:35 編輯
支付寶,京東都可以充值。
平常人家 發表於 2015-4-14 22:15


支付最要緊直接,正所謂多個香爐多隻鬼!

TOP

回覆 592# 拉屎藏=.=


    我在大陸戶口. 充值一舊錢在支付寶. 好少用信用卡.

TOP

TOP

支付寶,京東都可以充值。
平常人家 發表於 2015-4-14 22:15


反而我京東付款煩, 我唔想銀行卡過數, 通常去淘寶搵京東代付

TOP