拉屎藏=.= 當前離線
中級會員
TOP
回覆 拉屎藏=.= 去上商開戶,快捷支付, 1%仲平 manz 發表於 2015-4-14 22:22
平常人家 當前離線
其實唔使咁執著TB增值,微信一樣可以,微信有微信支付,可以綁定回鄉證辦嘅大陸銀行卡,然後再用佢嘅手機充 ... lailailai 發表於 2015-4-14 22:17
bbyubb 當前離線
我愛曲線
進階會員
回覆 bbyubb 下... 我早2個月先充完,我果時都未實名都充到呀 你用香港定內地銀行? ... 拉屎藏=.= 發表於 2015-4-14 20:49
回覆 bbyubb 14年頭 拉屎藏=.= 發表於 2015-4-14 22:30
apricot 當前離線
支付寶,京東都可以充值。 平常人家 發表於 2015-4-14 22:15
suiyan 當前離線
bassfranky 當前離線