啱啱 1746 牛頭角下邨露天兒童公園,中移5G 打舖Pokémon 都勁lag.戶外都貢, 失望

via HKEPC Reader for  ...
stockmike 發表於 2026-3-19 17:48

其實你呢個情況算唔算係頻繁地出現?

TOP

其實你呢個情況算唔算係頻繁地出現?
Thomascyk 發表於 2026-3-19 18:10

唔算,但1746至 1812,同一位置 20米範圍行住打,全程lag 住打,勁無癮。

即足球場隔離,完全露天

via HKEPC Reader for Android

TOP

今日搭馬鐵係馬鞍山果邊全程load 唔到youtube畫面

TOP

今日搭馬鐵係馬鞍山果邊全程load 唔到youtube畫面
arartete 發表於 2026-3-19 18:31

144P都唔得?

TOP

144P都唔得?
kwm2000 發表於 2026-3-19 18:40



    我係連開入去youtube個畫面一直灰色...轉返用3HK張DIY SIM上網秒load

TOP

上年的起心肝轉返88 蚊plan(必要時大陸有1gb 可以用) ﹐現基本加張vgb上網年卡,好過以前每月178.慳好多

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

唔算,但1746至 1812,同一位置 20米範圍行住打,全程lag 住打,勁無癮。

即足球場隔離,完全露天

via  ...
stockmike 發表於 2026-3-19 18:14

有時我都好覺得CMHK 呢種無緣無故的不穩定,係無所適從的。

TOP

近排搭地鐵都差左好多。 荃灣線好幾個站都load 唔到。 兩個月前都無咁差的, 有無師兄都有同感?

TOP

近排搭地鐵都差左好多。 荃灣線好幾個站都load 唔到。 兩個月前都無咁差的, 有無師兄都有同感? ...
mvp3 發表於 2026-3-19 22:23


荃灣區勁多地方都load空氣,以前都唔係咁..依家連巴士站等車都係咁load

TOP

我係連開入去youtube個畫面一直灰色...轉返用3HK張DIY SIM上網秒load ...
arartete 發表於 2026-3-19 19:02

雙卡的好處

TOP