Thomascyk 當前離線
中級會員
啱啱 1746 牛頭角下邨露天兒童公園,中移5G 打舖Pokémon 都勁lag.戶外都貢, 失望 via HKEPC Reader for ... stockmike 發表於 2026-3-19 17:48
TOP
stockmike 當前在線
進階會員
其實你呢個情況算唔算係頻繁地出現? Thomascyk 發表於 2026-3-19 18:10
arartete 當前離線
kwm2000 當前離線
今日搭馬鐵係馬鞍山果邊全程load 唔到youtube畫面 arartete 發表於 2026-3-19 18:31
144P都唔得? kwm2000 發表於 2026-3-19 18:40
AhRay 當前離線
唔算,但1746至 1812,同一位置 20米範圍行住打,全程lag 住打,勁無癮。 即足球場隔離,完全露天 via ... stockmike 發表於 2026-3-19 18:14
mvp3 當前離線
近排搭地鐵都差左好多。 荃灣線好幾個站都load 唔到。 兩個月前都無咁差的, 有無師兄都有同感? ... mvp3 發表於 2026-3-19 22:23
我係連開入去youtube個畫面一直灰色...轉返用3HK張DIY SIM上網秒load ... arartete 發表於 2026-3-19 19:02