你用iPhone幾? 實體SIM?
我之前用16 Pro Max,現在用 17 Pro Max,基本上室外好難落NSA,試到地鐵會間唔 ...
Linksys999 發表於 2025-10-3 21:43



    iPhone 16 Pro Max

TOP

CMHK,返到大陸都係SA+NSA
iPhone 17 esim

via HKEPC Reader for Android

TOP

CMHK,返到大陸都係SA+NSA
iPhone 17 esim

via HKEPC Reader for Android
bubba 發表於 2025-10-4 15:51

香港SA 正常使用?

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2025-10-5 05:33 編輯
CMHK,返到大陸都係SA+NSA
iPhone 17 esim

via HKEPC Reader for Android
bubba 發表於 2025-10-4 07:51


你咩地區試?
我都未試,搵日上去試下先。

TOP

你咩地區試?
我都未試,搵日上去試下先。
Linksys999 發表於 2025-10-5 13:32

寶安到深圳灣口岸一帶

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

香港SA 正常使用?
sergeant 發表於 2025-10-4 20:53

*3001*12345#都係SA+NSA
跌落LTE就SA

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

本帖最後由 bubba 於 2025-10-5 16:19 編輯
*3001*12345#都係SA+NSA
跌落LTE就SA

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
bubba 發表於 2025-10-5 16:18



via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(00CF0).jpg

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(BCBEE).jpg (146.2 KB)

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(BCBEE).jpg

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2025-10-5 08:33 編輯
*3001*12345#都係SA+NSA
跌落LTE就SA

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
bubba 發表於 2025-10-5 08:18


你張卡未開5G SA。

iPhone 17系列+iOS 26個field test有bugs,LTE都會出SA,要等update。
又或者Apple改左玩法將所有獨立網包括LTE都叫SA,5G獨立 4G獨立,其實嚴格來講係可以。

network capabilities出唔到SA+下面出唔到5G就一定係未開通SA。

TOP

你張卡未開SA。
Linksys999 發表於 2025-10-5 16:19

開咗啦,有SA選項

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

開咗啦,有SA選項

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
bubba 發表於 2025-10-5 08:20


個SA選項係認張SIM,只係表示你張SIM support SA,個網絡後台未同你activate 5G SA。
你搵CS幫你搞返掂佢。

TOP