sergeant 當前離線
進階會員
你用iPhone幾? 實體SIM? 我之前用16 Pro Max,現在用 17 Pro Max,基本上室外好難落NSA,試到地鐵會間唔 ... Linksys999 發表於 2025-10-3 21:43
TOP
bubba 當前離線
中級會員
CMHK,返到大陸都係SA+NSA iPhone 17 esim via HKEPC Reader for Android bubba 發表於 2025-10-4 15:51
Linksys999 當前在線
CMHK,返到大陸都係SA+NSA iPhone 17 esim via HKEPC Reader for Android bubba 發表於 2025-10-4 07:51
你咩地區試? 我都未試,搵日上去試下先。 Linksys999 發表於 2025-10-5 13:32
香港SA 正常使用? sergeant 發表於 2025-10-4 20:53
*3001*12345#都係SA+NSA 跌落LTE就SA via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) bubba 發表於 2025-10-5 16:18
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(BCBEE).jpg (146.2 KB)
下載次數:23
2025-10-5 16:18
*3001*12345#都係SA+NSA 跌落LTE就SA via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) bubba 發表於 2025-10-5 08:18
你張卡未開SA。 Linksys999 發表於 2025-10-5 16:19
開咗啦,有SA選項 via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) bubba 發表於 2025-10-5 08:20