peter_chan 當前在線
進階會員
如果有support 5g家居寬頻 就開一年plan試玩 題外話:大陸從24年開始瘋狂開曬SA基站 5G可以上到1000 ... a652311279 發表於 2025-3-25 14:26
TOP
a652311279 當前離線
回復 peter_chan 的確如此 佢地4G頻段 得1 3 8 40 41常用 又冇band7 好難行到2-3CA 開左5G NSA之後快同順 ... a652311279 發表於 2025-3-25 15:11
Linksys999 當前離線
可能因為佢地個4G都係廢﹐長期NSA會被4G拖累。 所以﹐就好積極去起SA網﹐盡快全面行晒SA(國內客)﹐ ... peter_chan 發表於 2025-3-25 14:53
PN420 當前離線
如果無記錯﹐仲要分 香港用的FDD 及 國內制式TDD。 peter_chan 發表於 2025-3-25 16:38
以前大陸4G只用TDD, 自從唔記得左幾多年前,中移獲發FDD牌照後, 佢就可以refarm現有2G頻譜做FDD 4G及FDD ... PN420 發表於 2025-3-25 19:07
user123400 當前離線
中級會員
回覆 mm408 SUCI 是什麼? via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) user123400 發表於 2025-3-25 19:39