如果有support 5g家居寬頻 就開一年plan試玩

題外話:大陸從24年開始瘋狂開曬SA基站
5G可以上到1000 ...
a652311279 發表於 2025-3-25 14:26



    可能因為佢地個4G都係廢﹐長期NSA會被4G拖累。

所以﹐就好積極去起SA網﹐盡快全面行晒SA(國內客)﹐避免因為4G問題而拖累5G網。
而NSA 就留番比漫遊客﹐及極少量國內客使用。

TOP

回復 51 #peter_chan

的確如此 佢地4G頻段 得1 3 8 40 41常用
又冇band7 好難行到2-3CA
開左5G NSA之後快同順暢好多

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 peter_chan

的確如此 佢地4G頻段 得1 3 8 40 41常用
又冇band7 好難行到2-3CA
開左5G NSA之後快同順 ...
a652311279 發表於 2025-3-25 15:11



    如果無記錯﹐仲要分 香港用的FDD 及 國內制式TDD。

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2025-3-25 17:58 編輯
可能因為佢地個4G都係廢﹐長期NSA會被4G拖累。

所以﹐就好積極去起SA網﹐盡快全面行晒SA(國內客)﹐ ...
peter_chan 發表於 2025-3-25 14:53


積極起SA網個原因係因為要同老美鬥,爭做5G霸主,同埋要黎做華為展示廳比全世界睇,點解之後比西方陣營制裁縛手縛腳就唔洗講都知咩事啦。

TOP

回復 peter_chan

的確如此 佢地4G頻段 得1 3 8 40 41常用
又冇band7 好難行到2-3CA
開左5G NSA之後快同順 ...
a652311279 發表於 2025-3-25 15:11


唔夾條B7落去唔代表無CA,一樣咁行。

TOP

如果無記錯﹐仲要分 香港用的FDD 及 國內制式TDD。
peter_chan 發表於 2025-3-25 16:38


以前大陸4G只用TDD,
自從唔記得左幾多年前,中移獲發FDD牌照後,
佢就可以refarm現有2G頻譜做FDD 4G及FDD NB-IoT.
之後又見到聯通同電信又行了FDD,
估計佢地亦獲發了FDD牌照.

TOP

以前大陸4G只用TDD,
自從唔記得左幾多年前,中移獲發FDD牌照後,
佢就可以refarm現有2G頻譜做FDD 4G及FDD ...
PN420 發表於 2025-3-25 19:07


4G開始時已經打開左電訊戰序幕,上面主張用TDD,外圍就用FDD多,4G專利始終係西人佔優。

到左5G,上面真係發到圍,但發到圍嘅後果就係比西人制裁。

TOP

回覆 24# mm408

SUCI 是什麼?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆 41# mmw1984

個post琴日有呢句,今日更新咗delete咗
「2025.4.1起全网推出 SA商用,设置=提前开挂)」

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆  mm408

SUCI 是什麼?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
user123400 發表於 2025-3-25 19:39


簡單講,你當係確認註冊用戶身分嘅一種方法,而呢個方法比舊方式有更高保安程度。

TOP