本帖最後由 moslwc 於 2023-4-22 10:15 編輯

顯示 disconnected (依張係4G卡)
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(354e9).jpg


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

咁你黑仔,我用3HK 5G,真係連搭地鐵都好少LOAD唔到
kaelklk 發表於 2023-4-20 21:06



    3hk 錦上路站每次經過都load空氣喎,好似入左黑洞咁0信號

TOP

回覆 47# feddie

師兄,有冇另一款ios用?

TOP

回覆  feddie

師兄,有冇另一款ios用?
yipchong 發表於 2023-4-23 17:05

無用ios,sorry

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

3hk 錦上路站每次經過都load空氣喎,好似入左黑洞咁0信號
bridget 發表於 2023-4-22 21:07

西鐵感上路段,聽講4個台都會斷線,解決唔到發射站問題

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

回覆 33# hpk


    開ofca寫係5g

TOP

回覆  hktbz


    HAPPY $50 買左張玩, 痴線, 得7MB下載
inpad1111 發表於 2023-4-18 16:34



    我都試緊happy sim, 用中國聯通 5G, 有46MB下載。

TOP

我都試緊happy sim, 用中國聯通 5G, 有46MB下載。
hktbz 發表於 2023-4-23 08:57 PM

即係 Happy 的5G 是用中國聯通香港,中國聯通香港又租 CSL / 3 ?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

我用 speedtest , 佢只顯示中國聯通。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP