moslwc 當前離線
進階會員
TOP
bridget 當前離線
初級會員
咁你黑仔,我用3HK 5G,真係連搭地鐵都好少LOAD唔到 kaelklk 發表於 2023-4-20 21:06
yipchong 當前離線
feddie 當前離線
中級會員
回覆 feddie 師兄,有冇另一款ios用? yipchong 發表於 2023-4-23 17:05
3hk 錦上路站每次經過都load空氣喎,好似入左黑洞咁0信號 bridget 發表於 2023-4-22 21:07
inpad1111 當前離線
hktbz 當前離線
回覆 hktbz HAPPY $50 買左張玩, 痴線, 得7MB下載 inpad1111 發表於 2023-4-18 16:34
cheukhin 當前離線
我都試緊happy sim, 用中國聯通 5G, 有46MB下載。 hktbz 發表於 2023-4-23 08:57 PM
Sadie 當前離線
Banned