提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

冇寫全新,
應該只用八達通功能,
儲值卡未用
Mrcheng 發表於 2016-6-7 10:44


一插入手機,即扣$58/300M,即時開通左儲值卡,唔明用咩方法可只用八達通功能 ?

TOP

回覆 52# wongfire


係唔係應該係 disable 左數據, 用WIFI connect, 咁就唔會開左PLAN但又同時可以用到八仔SIM?

TOP

冇寫全新,
應該只用八達通功能,
儲值卡未用
Mrcheng 發表於 2016-6-7 10:44

值咭有限期至: 2016年 10月
全新 ***未啟動***
數量 - 1
即食價 -$65

見佢咁寫,莫非去到才開卡,如果買家想9月才開卡......

TOP

本帖最後由 NeTZoO 於 2016-6-7 11:07 編輯
一插入手機,即扣$58/300M,即時開通左儲值卡,唔明用咩方法可只用八達通功能 ? ...
wongfire 發表於 2016-6-7 10:50


你令到部機收唔到訊號咪得囉
去外國,搵死位....,仲有好多方法既

TOP

回覆 52# wongfire

網頁寫:

啟用方法
打出或接聽第一個電話或發送第一個短訊。

啟用組合會隨儲值卡啟用後自動啟用,服務費$58會於儲值額內扣除。

即係插卡係唔會開PLAN

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 54# wongfire

開飛行模式再插卡開NFC

TOP

拎部HTC A9, 嘟唔到部XPERIA SP (八達通SIM)... 次次都變Android Beam
有冇ching 教路

TOP

拎部HTC A9, 嘟唔到部XPERIA SP (八達通SIM)... 次次都變Android Beam  
有冇ching 教路  ...
kingkiu 發表於 2016-6-7 15:07



    Off 左 Android Beam

TOP