多謝呢位c hing分享   ,請問你張卡本身比人實左名的嗎?怪碼 還是寫預付卡,咁好既
又還原基本法? ...
michaelsiu 發表於 19/8/2015 14:25


是寫預付卡的.未實名過,等我早2曰特登打咗5個電話,又充值50元潻
想問你幾時先見到自己個名呢?到現代仲係預付卡....

TOP

是寫預付卡的.未實名過,等我早2曰特登打咗5個電話,又充值50元潻
想問你幾時先見到自己個名呢?到現 ...
parkie 發表於 2015-8-19 14:29

不好意思令你誤會 我填表 係因別人實了名的
,至於攪完晒實名手續幾時先見自己名,一時時的我試過立即見到,也試過傍晚見到,放心吧紅單已簽,晚點一定有,謝謝分享

TOP

係咪龍華線少年宮淨係去實名就有啲過份,去買下平書都好過即刻走 ...
bbsunny 發表於 2015-8-19 14:10


广东省深圳市罗湖区金山大厦深圳书城一楼大厅

TOP

其實係咪可以搵人代辦呢? 即係比個回鄉咭copy同大咭搵朋友去搞。

via HKEPC Reader for Android

TOP

我辦理實名時 是收我本人回鄉卡影印的,至於拿他人影印本去實名就真係唔清楚,如果得就真係好危險及冇保障。

TOP

回覆 1# michaelsiu

師兄我想問下是聯通大樓定聯通大廈?我响地圖只係找到聯通大廈。

TOP

退完10元係咪即係堅0月租?

TOP

回覆  michaelsiu

師兄我想問下是聯通大樓定聯通大廈?我响地圖只係找到聯通大廈。 ...
johnandamy2004 發表於 2015-8-20 17:01


    不好意思
福田深南大道中国联通大厦

TOP

唔好意思有少少地方唔明想請教, 登入聯通營業廳找不到"啟用日期" 是否等於"入網日期"?

TOP

本帖最後由 johnandamy2004 於 2015-8-20 18:30 編輯
不好意思
福田深南大道中国联通大厦
michaelsiu 發表於 2015-8-20 17:22



唔該師兄你就真,我明早上去試下得唔得。多謝回覆!

TOP