回覆  laueye


    有
sperm 發表於 2019-3-28 14:13

請問點樣開通,洗唔洗額外收費,謝謝

TOP

老電買翻撕SL重組後亂七八糟服務一日差過一日,都唔知有冇培訓就走上前線亂答客人,上星期打電話取消now個接聽cs話24小時會有人聯絡我但係一直冇,尋日再打電話另外一個聽就話要填form但係要郵寄,問可唔可以去shop即時填交,等,問網上有冇form download又等,可能去問上司,最後話張form可以去now網站按終止服務就有,當時攞住部手機講電話冇得查唯有信佢,點知收線後照佢講嘅做原來只係要你打電話根本冇form,同我上個禮拜做法一樣還原基本步,嘥咗個幾禮拜乜都冇做過,個cs求其答灑走個客就算,再打來都唔
係佢聽囉

TOP

我諗班上司都會叫sales唔好理呢d  

via HKEPC Reader for Android

TOP

老電買翻撕SL重組後亂七八糟服務一日差過一日,都唔知有冇培訓就走上前線亂答客人,上星期打電話取消now個 ...
frankfrank 發表於 2019-4-10 13:37


可能流失率高,新人多

TOP

我諗班上司都會叫sales唔好理呢d   

via HKEPC Reader for Android
taison 發表於 2019-4-10 13:39


應該唔會,系統有紀錄… 你知道香港的投訴文化

TOP

勞氣係無用的,用外傭卡就係要平,平卡唔可以同台卡比亦係正常。
將心比己,都只會一笑置之。

TOP

我用陰謀論來睇,CS 服務越差對自己越有利,越來越少,甚至無人會再打電話比CS,咁佢就少好多野做。

TOP

勞氣係無用的,用外傭卡就係要平,平卡唔可以同台卡比亦係正常。
將心比己,都只會一笑置之。 ...
ze123 發表於 2019-4-10 17:27


同理心知易行難

TOP

同理心知易行難
bluecat 發表於 2019-4-10 17:54


笑吓咪算……
四個電訊商裡面,個人經驗認為,儲值卡電話熱線 CS 幇到手的 cmhk 第一,3HK 第二,csl 第三,屎記永不錄用。

TOP

笑吓咪算……
四個電訊商裡面,個人經驗認為,儲值卡電話熱線 CS 幇到手的 cmhk 第一,3HK 第二,csl 第 ...
ze123 發表於 2019-4-10 18:06


3HK 和csl. 差不多

TOP