Thomascyk 當前離線
中級會員
如果果間agent既平plan(e.g.78蚊30GB)賣得好既話,咁3仔其實應該要起多D基站增加容量,呢度起嗰頭cut去節 ... PN420 發表於 2026-5-11 22:39
TOP
題外話 1010 配三叔oneui8.5 顯示到5G+ 行SA n78+n78+n1 但好少機會出現,SA n78+n79 都只顯示5G ... slsso 發表於 2026-5-12 19:57
Linksys999 當前在線
進階會員
andrewyl 當前離線
slsso 當前離線
回覆 Thomascyk ZF7 slsso 發表於 2026-5-12 22:53
我就用 S25U 尋晚上左 8.5 , 係公司都試過有 5G+ . 放工試過係西鐵站有 5G+ (N1+N78+N79) . ... andrewyl 發表於 2026-5-12 20:58
tompkyou 當前在線
人無恥則無敵
tommy7ip 當前離線
初級會員
kwm2000 當前離線
CMHK邊個位置可以收到5G+? 想試下部機收唔收到 via HKEPC Reader for Android tommy7ip 發表於 2026-5-13 08:41