EPC首席實名制支持者上線了~

哈哈哈..我20幾日前開果張mysim都冇得聽提示語音添 ...
peterK321 發表於 2024-12-31 11:44


其實你哋係咪有自虐狂. 咁唔喜歡儲值卡. 又不停咁用佢

TOP

回復 8 #42mbps

新卡 nmp,舊號碼系咪變左新號碼?

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 38 #figo100

廢府班官員真系越黎越白痴,做唔到野就玩廢d 市民

via HKEPC Reader for Android

TOP

Sosim 133 都比人disable 埋

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
longkwan 發表於 2024-12-30 14:33


冇人權

TOP

咁新開卡幾耐會取消呢段錄音冇講?

mnp以後唔洗玩?
爪王凌雨 發表於 2024-12-30 15:46


真心想知 可能一世

TOP

回覆  爪王凌雨

睇通訊辦個公告(用字表達意思差),我理解應該係31/12/2024起新䦕通的儲值卡,對家接電話 ...
fungyinho 發表於 2024-12-30 16:31


樓上好多人10月新䦕通的儲值卡都有

TOP

咁即係話電騙師又要改劇本.
點解你入境處係用儲值卡?
我努力工作,就算去廁所要用私人電話搵你.

點解你公安 ...
notcool 發表於 2024-12-31 01:24


好尷尬

TOP

我都唔明你, 成日好似個怨婦. 咁多投訴儲值卡實名. 如果有錢. 咪用上台月費囉. 不過上台月費一樣又實名.  ...
LaMancha 發表於 2024-12-31 03:29


有道理喎

TOP

其實你哋係咪有自虐狂. 咁唔喜歡儲值卡. 又不停咁用佢
LaMancha 發表於 2024-12-31 03:53



佢係咁的

TOP

回復 42mbps

新卡 nmp,舊號碼系咪變左新號碼?

via HKEPC Reader for Android
denden88 發表於 2024-12-31 07:21


新開通吖嘛 應該係架啦

TOP