唔係一定要連wifi 先用得咩,日本我試過用一天,好好用,收$8 一日
rthkepc 發表於 2019-1-6 09:09


樓上講緊helloway.

TOP

同問
雯雯 發表於 2019-1-5 13:53


一定要wifi,當然有人話root左機就可以唔駛一定駁wifi都用到

TOP

本帖最後由 umbrella2714 於 2019-1-6 12:28 編輯
回復 cheukhin

好似係要hk Local ip先得,否則要收漫遊費
321 發表於 2019-1-5 17:06


(king傾)hk ip 齋扣airtime,外國ip就扣多8蚊一日
所以如果打電話係重要,去外國就買留番香港既台出既漫游sim方便D

TOP

(king傾)hk ip 齋扣airtime,外國ip就扣多8蚊一日
所以如果打電話係重要,去外國就買留番香港既台出既 ...
umbrella2714 發表於 2019-1-6 12:26


傾Kingdetect到外國ip收咗$8之後香港電話係任打

TOP

傾Kingdetect到外國ip收咗$8之後香港電話係任打
肥_仔 發表於 2019-1-6 14:56

唔係逐分鐘計咩?

TOP

係唔係一定要插住香港張sim卡先用到?

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 45# gohkepc

喺香港用傾king打先係

月費用戶條款
如你是$148或以下服務計劃的用戶,我們將會向你收取每日$8的「傾King」服務收費,每日使用時間為00:00至23:59(香港時間)。「傾King」服務不使用不收費。若你選用並非前述之指定服務計劃,我們將不會向你收取任何「傾King」 服務費用。撥打話音電話至非香港之電話號碼會收取IDD通話分鐘費用及扣除本地通話分鐘/產生額外通話分鐘收費。然而,你須繳付IDD費用及連接Wi-Fi服務收費(如有)。若您使用「傾King」 服務發出短訊,我們會根據現時閣下於香港使用本公司短訊服務(包括網內/網外/國際)之收費準則收取。

儲值卡用戶條款
客戶須先於AppStore 或Google Play 下載「傾King 」應用程式方可享此服務,此服務只適用指定手機型號(請參閱www.hkcsl.com/tc/KK-voice-call-service-2nd )。於海外以「傾King 」致電香港之電話號碼及接聽任何地方的來電$8/日,$88/30日 ,日費計劃的每日截數時間為23:59。新收費將於每日00:00開始,但致電非香港之電話號碼會收取IDD 通話費用及本地通話分鐘/產生額外通話分鐘收費。須扣除IDD 費用及連接Wi-Fi服務收費(如有),於香港使用此服務須扣除本地通話分鐘收費。csl不會保証有關服務質素。另外csl亦不會保証「傾King 」於個別Wi-Fi 熱點或任何提供Wi-Fi 地方的話音服務質素。從Google Play 或App Store 下載應用程式將會產生本地流動數據用量收費。於海外下載將會產生漫遊流動數據用量收費。

即係你個plan under148 or用儲值卡嘅話
喺香港用傾king打會收足服務費+逐分鐘扣錢/扣通話分鐘

TOP

儲值卡用唔到VoWIFI.
雯雯 發表於 2019-1-3 21:28


    Club SIM用到,我想Club SIM應該屬於儲值卡...

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)

TOP

係唔係一定要插住香港張sim卡先用到?

via HKEPC Reader for Android
hahakei 發表於 2019-1-6 15:32


月費卡--係

儲值卡-唔駛

TOP

本帖最後由 umbrella2714 於 2019-1-6 19:07 編輯
回覆  gohkepc

喺香港用傾king打先係

月費用戶條款
如你是$148或以下服務計劃的用戶,我們將會向你收取 ...
肥_仔 發表於 2019-1-6 15:52


CSL over $148 既plan 係咪已經本地無限分鐘

TOP