我就試過親眼睇住火爆哥溫柔一面

事源有次行過,見有個靚少少既後生女問左張卡好幾問題,佢陰聲細氣咁答個女士,最抵死既係個女士俾錢時俾少10蚊,心諗火爆哥仲唔露出原形,點知佢又好陰聲細氣咁解釋俾個女土聽應該要俾多$10,仲話今次唔收個10蚊,平少少俾佢

TOP

回覆 41# eeeuser


    四眼哥哥唔止火爆,仲好鹹濕

TOP

四眼哥哥果檔有時係個後生仔睇檔,好似好好多。
dolbysnoopy 發表於 2017-4-14 17:28



    個4眼仔真係好寸

TOP

回覆 41# eeeuser


    鹹濕火爆哥

TOP

你地有冇聽過4眼哥的$20論.

話說有一天, 有個肥仔行埋去想買卡,

肥仔問呢張幾$
眼哥話20蚊

肥仔話 ...
貧果 發表於 2017-4-14 18:40


廢紙一張條鹹濕佬又收?

TOP

本人懷疑他是主要分銷商,很多人向他取貨。
octopusman 發表於 2017-4-14 19:19

上個星期經過,我都見到Fanny姐係佢攞佐疊卡走。

via HKEPC Reader for Android

TOP

果檔真係唔多次次經過都聽到佢罵緊人,又唔係得佢一檔有,又唔係平過人,最多不就平幾蚊? 情願比貴幾蚊都唔會幫襯佢,佢果檔隔離反而講得好詳細,見d人問極都會答的

TOP

所以我次次搵信興姐買

TOP

回覆 47# liok


    我最後就系幫襯隔離嗰度,服務態度簡直系天堂與地獄

TOP

二十年前就叫四眼哥哥, 現在應該叫四眼叔叔.

TOP