親愛的客戶:

完成網上登記程序通知



多謝 閣下選用香港寬頻網絡有限公司服務,並透過「自選登記 ...
andytse 發表於 2016-10-21 08:56 PM



    可能我12月先轉台,歎慢板

TOP

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP

係隔離FORUM見到了
續約得唔得GA? 我見每個人都係新申請?
cloversis 發表於 2016-10-21 20:55



    開新no 帶no都得 , 續約得唔得GA? 你要找香蕉歡人問

TOP

有無人mnp已經成功左?

TOP

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP

有無人mnp已經成功左?
0659287456 發表於 2016-10-21 21:35



    我有mnp, 是用其他方式登記的,要等佢email通知取卡,2天未有,mnp 係麻煩小小

TOP

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP

我做緊嘅NGO都有依個優惠,頭先試下pw入TVB2016,成功login

TOP

本帖最後由 andytse 於 2016-10-21 22:19 編輯

我手多多試ibm2016
sm2016

TOP