回覆 468# cccd01

我都係四眼後生仔,佢都問我揀咩號碼段,我直接問有冇全新。佢話無,全部都係回收號。可能我誤會左或者連198都係回收號。不過最緊要都係實名到,不過你有入網證名,就算之前有人用過,應該都實名到

TOP

回覆  cccd01

我都係四眼後生仔,佢都問我揀咩號碼段,我直接問有冇全新。佢話無,全部都係回收號。可能 ...
fddgh2003 發表於 2023-4-10 14:45



    朋友去開..任我地揀.仲問我地有冇特別要求.話比佢聽.
我地冇要求.佢都比晒冇4既我地

TOP

唉, 竟然咁快無晒$8.....我仲未拎續個張回鄉證啊.....
你朋友出咗$18?   你可以叫佢試下可唔可以即刻係嗰 ...
kk9ghost 發表於 2023-4-10 14:42

要等3個月搵客服

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

你而家喺中山
不如喺中山開埋銀行卡
開中移動會比較好
返香港之前download埋佢個無憂行app
咁就可以喺個a ...
cccd01 發表於 2023-4-10 14:27

謝謝你,

1) 我看看中移動卡有什麼plan.
2) 銀行要花幾小時,要看看時間。

無憂行 App

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

要等3個月搵客服

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
fatman 發表於 2023-4-10 15:21


之前啲人講過話唔洗等可以即刻轉

TOP

想問是咪一定要去西部先有$8plan,去其它中移動官方經營廳得唔得,例如華強北?

TOP

想問是咪一定要去西部先有$8plan,去其它中移動官方經營廳得唔得,例如華強北? ...
kkfon 發表於 2023-4-11 00:36



    你可以去其他問,但依度有ching表示去過其他問話冇

TOP

本帖最後由 kk9ghost 於 2023-4-11 01:34 編輯
想問是咪一定要去西部先有$8plan,去其它中移動官方經營廳得唔得,例如華強北? ...
kkfon 發表於 2023-4-11 00:36


啱啱依兩頁講緊西部都無埋,但唔知係短暫性定係點

TOP

之前啲人講過話唔洗等可以即刻轉
kk9ghost 發表於 2023-4-10 15:32

叫我個friend試下搵客服搞,可唔可以係個app 同佢講轉?會唔會問理由?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

叫我個friend試下搵客服搞,可唔可以係個app 同佢講轉?會唔會問理由?  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 -  ...
fatman 發表於 2023-4-11 07:42


就係App講,唔使理由,係佢俾唔俾嘅啫

TOP