fddgh2003 當前離線
初級會員
TOP
剋星 當前離線
進階會員
回覆 cccd01 我都係四眼後生仔,佢都問我揀咩號碼段,我直接問有冇全新。佢話無,全部都係回收號。可能 ... fddgh2003 發表於 2023-4-10 14:45
fatman 當前離線
唉, 竟然咁快無晒$8.....我仲未拎續個張回鄉證啊..... 你朋友出咗$18? 你可以叫佢試下可唔可以即刻係嗰 ... kk9ghost 發表於 2023-4-10 14:42
volospin 當前離線
Moderator
你而家喺中山 不如喺中山開埋銀行卡 開中移動會比較好 返香港之前download埋佢個無憂行app 咁就可以喺個a ... cccd01 發表於 2023-4-10 14:27
kk9ghost 當前離線
中級會員
要等3個月搵客服 via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) fatman 發表於 2023-4-10 15:21
kkfon 當前離線
想問是咪一定要去西部先有$8plan,去其它中移動官方經營廳得唔得,例如華強北? ... kkfon 發表於 2023-4-11 00:36
之前啲人講過話唔洗等可以即刻轉 kk9ghost 發表於 2023-4-10 15:32
叫我個friend試下搵客服搞,可唔可以係個app 同佢講轉?會唔會問理由? via HKEPC IR Pro 3.6.1 - ... fatman 發表於 2023-4-11 07:42