回復 459# fatman

我都係睇中佢呢點,冇月費,拎左張卡之後沖左值唔用放幾耐都得~~

TOP

回復 460# pp99

都係聯通~~

TOP

拍賣網有張$0.1毛1 mb賣幾十蚊有100mb 唔知ok 嗎?

TOP

回復  chris6688hk
大陸聽香港,香港聽大陸唔洗錢 ?

照我所知 :

大陸 聽 香港 NUMBER 唔洗錢  ---> ANSWE ...
king3one 發表於 2013-1-9 03:04


原來係咁明白了唔該師兄

TOP

拍賣網有張$0.1毛1 mb賣幾十蚊有100mb 唔知ok 嗎?
bassfranky 發表於 2013-1-9 14:57



    毛卡果到仲未有人確定每月保底果個,因為有淘毛卡既賣家話每月最底消費50MB,咁姐係用唔用都要
比5元

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁咪唔好同佢買囉, 搵個真0毛月費
167pk 發表於 2013-1-9 17:58



    所以就係想知道有冇師兄買左1個月未用過? 又有扣錢?

TOP

毛卡果到仲未有人確定每月保底果個,因為有淘毛卡既賣家話每月最底消費50MB,咁姐係用唔用都要
比5元 ...
chris6688hk 發表於 2013-1-9 17:56



    Thanks

TOP

本帖最後由 jc917 於 2013-1-9 22:53 編輯

回復 465# chris6688hk


    我有張咭左值..12月頭買...check返一直未用過..到而家都未用過..都無扣錢..

不過有樣野比較奇怪...2012年月 check到11月都係0收費..但12月就有個上網費 $8..但又無扣我錢..


另一張咭一樣..有用...但12月扣左0.3元..1月用左 0.3元..合共扣左0.6元
但check 12月上網費就 8.3..都係有個 8 蚊上網費..但又無扣..有點怪

TOP

原來係咁,咁我想問問張卡話每月最低要50MB,=5元保底
係唔係真係咁每月最低消費5元?,仲有入左錢落去 ...
chris6688hk 發表於 2013-1-8 22:23



    有保底果D即係每月要扣¥5,嚴格來講唔算0月費!

TOP