係3線城市D超市手機店
掃馬想機 發表於 2023-4-8 18:52


正常,嗰啲都唔預做港人生意
一直講緊都係深圳開卡

TOP

我諗佢意思係有無啲唔洗月費,就咁用幾多扣幾多嗰啲卡
kk9ghost 發表於 2023-4-8 15:40
應該說不用扣月費的儲值卡,希望內地4間電訊公司恢復推出這些儲值卡和新推出短期到訪內地的計日型儲值咭。

TOP

以前好似有的,近幾年都無用,唔知咩情況了,

以前仲可以用肥香卡實名的
掃馬想機 發表於 2023-4-8 18:03
應該說200X年或之前有,已經沒有了有10多年了,請問閣下贊成恢復推出嗎?

TOP

係3線城市D超市手機店
掃馬想機 發表於 2023-4-8 18:52


3線城市未必識點用回鄉證實名開卡
呢度好多朋友都喺深圳,珠海,中山同廣州開卡
去營業廳開卡會比較好啲

TOP

3線城市未必識點用回鄉證實名開卡
呢度好多朋友都喺深圳,珠海,中山同廣州開卡
去營業廳開卡會比較好啲 ...
cccd01 發表於 2023-4-8 20:40


宜家高鐵直接返去內地。其他城市。

根本就唔會落地深圳。

TOP

你真係要進改下你D閱讀理解.
睇左你咁多POST 你講D野人地理解唔到.一係你理解唔到人地講D野. 一係打 ...
剋星 發表於 2023-4-8 18:59


唔好意思。實在太多頁

冇可能一下子睇曬。

btw,都係唔明你哋講16mb

TOP

本帖最後由 cccd01 於 2023-4-8 21:09 編輯
宜家高鐵直接返去內地。其他城市。

根本就唔會落地深圳。
掃馬想機 發表於 2023-4-8 21:00



  如果真係有需要開電話卡,
去3線城市搵間電訊商嘅正式營業廳
應該都唔會好難

TOP

本帖最後由 kk9ghost 於 2023-4-8 21:18 編輯
宜家高鐵直接返去內地。其他城市。

根本就唔會落地深圳。
掃馬想機 發表於 2023-4-8 21:00


咁你想點者?   講晒方法你聽, 係需要嘅就要特登去搞㗎啦
啲師兄專登搵日上廣州實名都係咁啦

TOP

唔好意思。實在太多頁

冇可能一下子睇曬。

btw,都係唔明你哋講16mb
掃馬想機 發表於 2023-4-8 21:01


你係覺得緊要嘅就自然會做功課爬文, 我都係咁樣搵十幾分鐘睇晒成個post
如果你覺得唔緊要咁咪算囉

TOP

唔好意思。實在太多頁

冇可能一下子睇曬。

btw,都係唔明你哋講16mb
掃馬想機 發表於 2023-4-8 21:01


8元卡如果揀左基本100MB 自己唔買流量包 用自己方法加流量 係比普通既套餐貴
有D套餐外流量係$5/GB
超左16MB.  套餐外流量  0.29/MB
累計10元可使用至100MB 累計30元可使用至1GB

TOP