kk9ghost 當前離線
中級會員
係3線城市D超市手機店 掃馬想機 發表於 2023-4-8 18:52
TOP
octopusman 當前離線
進階會員
我諗佢意思係有無啲唔洗月費,就咁用幾多扣幾多嗰啲卡 kk9ghost 發表於 2023-4-8 15:40
以前好似有的,近幾年都無用,唔知咩情況了, 以前仲可以用肥香卡實名的 掃馬想機 發表於 2023-4-8 18:03
cccd01 當前離線
掃馬想機 當前離線
Ban Intel office
特級會員
3線城市未必識點用回鄉證實名開卡 呢度好多朋友都喺深圳,珠海,中山同廣州開卡 去營業廳開卡會比較好啲 ... cccd01 發表於 2023-4-8 20:40
你真係要進改下你D閱讀理解. 睇左你咁多POST 你講D野人地理解唔到.一係你理解唔到人地講D野. 一係打 ... 剋星 發表於 2023-4-8 18:59
宜家高鐵直接返去內地。其他城市。 根本就唔會落地深圳。 掃馬想機 發表於 2023-4-8 21:00
唔好意思。實在太多頁 冇可能一下子睇曬。 btw,都係唔明你哋講16mb 掃馬想機 發表於 2023-4-8 21:01
剋星 當前離線