扣4蚊!?張咭唔係送50M嗎?你用咗幾多date?

TOP

回復 440# 501indy


    你張咩咭...深圳咭?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我張卡是2月7號先啟用

1) SMS:
1個 HK 0.45
4個 HK-> CN 1.00 x 4 = 4.00
共花了 4.45

2) Roaming Data:
...
167pk 發表於 2013-3-11 14:23


    我張舊卡,改左sms ctr +8613010201500

在HK發到sms啦 收左0.15

TOP

已經睇曬咁多版ching既資料,呢張咭好似用起上黎好複雜喎

TOP

想簡單d可以申請香港d一卡2號增值服務,有1,7,30日可以選擇,幾有彈性

TOP

回復  df7


   



GPRS05 开通5元包30MGPRS流量套餐
GPRS15 开通15元包100MGPRS流量套餐
GPRS40  ...
167pk 發表於 2013-3-11 23:48



請問 GPRS 流量套餐 同下面個3G流量包有咩分別?

---- 10元包 100MB 3G省内流量包 ----

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 hkabcdefg 於 2013-3-14 20:40 編輯

咁係咪3G個抵尐?posted by mobile

TOP

1) 售HK$50-55 (面值 RMB$50)
我買左同你一樣既卡
上左10010問, 呢隻2G卡無PLAN開, DATA漫遊係0.001K/M, 即係1M=$1

TOP