回覆  murderfreaker

我發現就算唔係 MOCN 即係好似地鐵咁共享天線,兩個台發射功率都可以差得有啲遠,如 ...
licson 發表於 2025-5-12 17:41

睇兩個RSRP相約, 似係大字嗰行update唔同步

TOP

今日係元朗換左sa卡 但部iphone 16pro 重係show sa+nsa 睇黎要去搞搞佢

TOP

而家好似正式開放換卡
Source: https://www.txrjy.com/forum.php? ... 58&highlight=hk

TOP

而家好似正式開放換卡
Source:
mmw1984 發表於 2025-5-15 11:38

隨著5G發展加快 宜家資訊流動好左好多

via HKEPC Reader for Android

TOP

That’s a good news

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆 411# murderfreaker

大字更新得密過細字的,順帶一提金鐘站上層月台連中移動 5G SA 好似都仲係得 N1,反而 csl 係連到 N78 甚至去到隧道去尖沙咀站個陣都仲有 N78。(圖係月台果陣既收信)

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(67acb).jpg

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

今朝早行過路過西灣河太安樓中移動 多口問員工我話用開iphone 係咪有得換 5G sa sim卡, 佢問返我轉頭 有冇收到sms我講沒有! 每個地區唔同做法 感覺上消息混亂。😓

TOP

今日係元朗換左sa卡 但部iphone 16pro 重係show sa+nsa 睇黎要去搞搞佢
三唔識七 發表於 2025-5-14 19:16



    iphone 14 pro max 情況一樣 無單獨見過SA

TOP

本帖最後由 user123400 於 2025-5-15 18:38 編輯

有了有了
SA SIM
18.4.1
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(E1BAC).jpg


Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(1D746).jpg

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆 418# DanielHO

建議:
可以開飛機mode 等8秒 再try

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP