murderfreaker 當前離線
中級會員
回覆 murderfreaker 我發現就算唔係 MOCN 即係好似地鐵咁共享天線,兩個台發射功率都可以差得有啲遠,如 ... licson 發表於 2025-5-12 17:41
TOP
三唔識七 當前離線
進階會員
mmw1984 當前離線
初級會員
a652311279 當前離線
而家好似正式開放換卡 Source: mmw1984 發表於 2025-5-15 11:38
user123400 當前離線
licson 當前離線
Garylaw818 當前離線
DanielHO 當前在線
講道理
今日係元朗換左sa卡 但部iphone 16pro 重係show sa+nsa 睇黎要去搞搞佢 三唔識七 發表於 2025-5-14 19:16