回覆  Garylaw818


1卡2號同本地50GB   今日走咗去換 換咗都係冇sa 另外張卡冇換過反而有 ...
loka 發表於 2025-5-11 18:05


似係plan問題,類似某啲plan未開到住,確實咩條件下開唔到SA你問CS為準。

TOP

回覆  loka
咁神奇! 原本有5G sa嗰張由得佢用住先啦, 係爽少少嘅! 佢應該仲測試緊! 題外話,感覺上中 ...
Garylaw818 發表於 2025-5-11 18:45


現在正式出左SA卡,iPhone一定要換左卡先用到SA。

TOP

回覆 402# Linksys999
嗯! 師兄有冇消息幾時全面啟動5G SA, 唔通7月1日有公佈?😁

TOP

回覆 393# loka

我前幾日係 CMHK 上台,話想要 SA SIM 唔洗揸 iPhone 佢都照開到比我。卡一插上去註冊就有 5G SA 收到 cell ID 嗰啲資料。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

回覆 390# murderfreaker

我發現就算唔係 MOCN 即係好似地鐵咁共享天線,兩個台發射功率都可以差得有啲遠,如圖(地鐵金鐘站,上面 CMHK 下面 csl,功率係差得有啲遠)

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(85b55).jpg


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

回覆 404# licson
師兄! 有嘢想請教你係新上台, 定係直接入去話轉5G sa sim卡 , 用什麼plan?  感覺上奇奇怪怪囉 有啲直接去門市就換畀你, 有啲就唔肯換!😏

TOP

回覆 406# Garylaw818

我係新上台中移動 5G 月費計畫,問佢可唔可以比 5G SA SIM 佢問我係咪 iPhone 新果張,之後搞掂晒手續就直接比張 5G SA SIM 嚟啦。手機實測都係入 5G SA 網

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

回覆 407# licson
Ok明白唔該曬先!😊

TOP

我用緊4G plan, 但收到5G
睇怕都係無得換卡

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆  Linksys999
嗯! 師兄有冇消息幾時全面啟動5G SA, 唔通7月1日有公佈?😁 ...
Garylaw818 發表於 2025-5-12 05:19


無呢方面消息。

TOP