wuchihangfox 當前離線
進階會員
會唔會重可以keep個美國號碼?因為重駁到電訊商。 pobpob 發表於 2018-2-15 11:10
TOP
pobpob 當前離線
中級會員
個別用家有違規就ban咗啦 係間嘢計錯數玩縮沙啫 只可埋怨間垃圾嘢吹大咗 via H ... se126 發表於 2018-2-15 11:06
lasally 當前離線
se126 當前離線
Coffeelake 當前離線
算濫用嗎 se126 發表於 2018-1-13 07:56
正常使用中 等disable via HKEPC Reader for Android se126 發表於 2018-1-13 09:56
用咗幾百MB都冇扣 冇餘額點用都冇得扣 via HKEPC Reader for Android se126 發表於 2018-1-12 18:11
ze123 當前在線
冰寒壁壘
原來真係cut咗,好在都叫用咗一個月,當有玩過,不過最好送多個月啦,一出就cut真係唔好。 ... pobpob 發表於 2018-2-15 09:14
又係以下呢條 Hi Hi 攪寸 令其他用家冇得用 寃有頭債有主 Coffeelake 發表於 2018-2-15 12:07
1.鬼佬信唔過 2.電訊商信唔過 3.鬼佬電訊商信唔過 ze123 發表於 2018-2-15 12:07
外國咁多年仲玩緊 我哋玩一陣就玩完 via HKEPC Reader for Android se126 發表於 2018-1-31 10:49
唔知佢whatsapp 點用到咁多data. ze123 發表於 2018-2-15 12:10