千葉涼平 當前離線
進階會員
所以我先話係你張卡嘅問題 我用幾款唔同牌子嘅日本上網卡,全部上到5G 你嗰張上唔到,好大機會喺張卡嘅 ... golfmichael 發表於 2025-4-21 15:00
TOP
octopusman 當前離線
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) 千葉涼平 發表於 2025-4-21 13:25
madebyp90 當前離線
我只係話東京收唔到5G 之前留言話万博收到5G 咁都係卡問題? 千葉涼平 發表於 2025-4-21 20:01
去左日本 除左万博收到5G 都冇咩地方收到 千葉涼平 發表於 2025-4-20 13:16
golfmichael 當前離線
FT907 當前離線
CHING 你應該係講緊KDDI au 網絡,KDDI 用嘅4G/5G 頻譜同香港好唔同,香港只有iPhone 可以完美支援KDDI ... golfmichael 發表於 2025-4-19 12:06
其實5G真係咁緊要咩?我5G機+5G卡去旅行係會set死用4G keit 發表於 2025-4-21 15:18
留白兄 當前離線
lotocry 當前離線
初級會員
回覆 madebyp90 COMST好野黎 係衰左貴同唔係即刻activate到 留白兄 發表於 2025-4-22 09:53