所以我先話係你張卡嘅問題

我用幾款唔同牌子嘅日本上網卡,全部上到5G

你嗰張上唔到,好大機會喺張卡嘅 ...
golfmichael 發表於 2025-4-21 15:00


我只係話東京收唔到5G 之前留言話万博收到5G
咁都係卡問題?

TOP

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
千葉涼平 發表於 2025-4-21 13:25
左手邊的Anyfone Prepaid SIM可以在 https://anyfone.com/en/pages/stores 現場購買,有關速度表現︰按此

TOP

我只係話東京收唔到5G 之前留言話万博收到5G
咁都係卡問題?
千葉涼平 發表於 2025-4-21 20:01



    市區一定有5G
開唔到即係你張卡冇

TOP

本帖最後由 madebyp90 於 2025-4-22 04:46 編輯
去左日本 除左万博收到5G 都冇咩地方收到
千葉涼平 發表於 2025-4-20 13:16



我去咗 北海道90%地方
仙台/銀山溫泉
東京
富士山山頂(得4G)
伊豆/熱海
名古屋
大阪,京都


100日
揸車13000km
搭車2000km
softbank/au kddi,大把地方有5G
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(4D0BE).jpg

2年前已經用過(30day)

TOP

本帖最後由 golfmichael 於 2025-4-22 08:20 編輯
我只係話東京收唔到5G 之前留言話万博收到5G
咁都係卡問題?
千葉涼平 發表於 2025-4-21 20:01

有幾出奇?好大機會係你張卡係個台嘅優先次序問題

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

CHING 你應該係講緊KDDI au 網絡,KDDI 用嘅4G/5G 頻譜同香港好唔同,香港只有iPhone 可以完美支援KDDI  ...
golfmichael 發表於 2025-4-19 12:06



    如果收唔到5G 會下行返 行4G 㗎嘛   點會收唔到?
我每次只去日本都係買唔同牌子嘅卡   完美行都用過   冇話收唔到.
有啲卡係要自己set APN, 可能係呢個問題

TOP

其實5G真係咁緊要咩?我5G機+5G卡去旅行係會set死用4G
keit 發表於 2025-4-21 15:18



    真係㗎  有時4G 收得仲快, 唔使同人爭
去旅行唔使咁快啦, 幾M都夠

TOP

回覆 34# madebyp90


COMST好野黎
係衰左貴同唔係即刻activate到

TOP

回覆  madebyp90


COMST好野黎
係衰左貴同唔係即刻activate到
留白兄 發表於 2025-4-22 09:53


買COMST都係想試吓DOCOMO 5G, 但始終唔係親生仔,最近有回報差咗。

TOP

本帖最後由 留白兄 於 2025-4-22 12:23 編輯

回覆 39# lotocry


docomo都冇出過親生仔
以前出過tourist sim
但1,2年就無再玩
依家出面好多卡唔係iij就係iij
呢間好似已經係最大
mineo以前都好大 不過太多客 無再出太空卡
5G最好其實唔係docomo而係au
povo可能上到近2000mbps

TOP