本帖最後由 Jacky_Tang 於 2025-4-7 15:47 編輯
回覆  Jacky_Tang


我係優才計劃,用緊臨時香港證,習慣咗用護照加按金。另方面,大陸聯通唔掂,內地梗係 ...
FxCuniq 發表於 2025-4-7 12:26
哦哦,我在用香港聯通給你看一下圖片了。
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(132d0).jpg

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

「mark錯價」有法律責任的
TH30 發表於 2025-4-7 15:17



    如果有噉嘅案例, 買蘋果電腦   佢標錯價   啲客比曬錢 佢不出貨, 都可以告佢?

TOP

回覆 30# TH30


咁即係告得?

TOP

回覆 28# 素素


傻仔

TOP

回覆  TH30


咁即係告得?
留白兄 發表於 2025-4-7 17:26

民事同刑事案件,所依賴的法律基礎完全唔同。

冇SA, VoNR及mmWave的5G plan係智商稅

TOP

回覆 29# Jacky_Tang


    我講嘅係漫遊中國內地用移動網絡,唔會受牆中牆影響,唔係叫你用內地移動卡。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 Jacky_Tang 於 2025-4-7 18:37 編輯
回覆  Jacky_Tang


    我講嘅係漫遊中國內地用移動網絡,唔會受牆中牆影響,唔係叫你用內地移動卡。 ...
FxCuniq 發表於 2025-4-7 18:23

那你用联通干嘛?这么好直接用移动就行,没必要开个贴说联通cut单

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

我当年曾经用过移动3G(G3手机)网络差到不行136号段现已销号。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

如果有噉嘅案例, 買蘋果電腦   佢標錯價   啲客比曬錢 佢不出貨, 都可以告佢? ...
FT907 發表於 2025-4-7 05:11 PM


每單案有不同,要問海關,問律師

TOP